مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

افزودنیهای خوراک دام | قیمت و مراکز فروش

آنچه در این مقاله میخوانید.....

فروشندگان مکمل دام و طیور در اصفهانتولید کننده مکمل دام و طیور در ایرانقیمت انواع مکمل دام و طیورخرید عمده خوراک دام و طیور با بهترین قیمت

نقش تغذیه در موجودات زنده بر هیچکس پوشیده نمی باشد. ضرورت شناخت فرآیندهای غذایی بر همگان آشکار می‌باشد. در پرورش حیوانات اهلی اعم از دام، قسمت اعظم هزینه تولید مربوط به هزینه تغذیه می‌باشد که در برخی از شاخه‌ های دامپروری تا 80% از کل هزینه پرورش دام را هزینه تغذیه شامل می‌شود. بنابراین در شرایط متعارف مدیریت تغذیه بالاترین اهمیت اقتصادی را در پرورش دام به خود اختصاص می‌دهد. امروزه علاوه بر خوراک‌ های طبیعی، جهت تکمیل جیره‌ های غذایی به آن ها مواد مصنوعی افزودنی مانند مکمل ها و افزودنیهای خوراک دام هم می افزایند. 

افزودنیهای خوراک دام | قیمت و مراکز فروش

فروشندگان مکمل دام و طیور در اصفهان

فروشندگان مکمل دام و طیور در اصفهانبرخی از مکمل های دام یا همان بنتونیت دامی با بیماری ­های دام مبارزه می نمایند، بعضی حیوانات را از آلودگی، عفونت و بیماری ­ها می رهانند، برخی از فساد و نابودی غذا جلوگیری می کنند و تعدادی از آن ها در افزایش کیفی و کمی فرآورده­ های دامی مانند شیر، گوشت و تخم­ مرغ نقش مهمی را ایفا می­ نمایند.

مکمل ها و مواد افزودنی خوراک دام و طیور نباید بخش قابل توجهی از جیره را شامل شوند. به ویژه در جیره دام های پر تولید و یا دام و طیور پرواری که به پروتئین و انرژی بیشتری نیاز دارند، نباید بیش از اندازه از مکمل خوراک دام و طیور استفاده کرد.   

کارخانه های زیادی به تولید این مکمل ها می پردازند. یافتن فروشندگان مکمل دام و طیور در اصفهان مانند سایر شهر ها کار چندان سختی نمی باشد.

اما باید دانست که قیمت این افزودنی ها معمولا نسبت به اقلام اصلی جیره بالاتر است. به همین دلیل فروشندگان مختلفی در زمینه مکمل ها و افزودنی های خوراک دام و طیور فعالیت می کنند.

فروشندگان این محصول در اصفهان از طریق مراکز فروش خود یا سایت های اینترنتی فعال در این زمینه محصولات خود را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت عرضه می دارند. 

تولید کننده مکمل دام و طیور در ایران

تولید کننده مکمل دام و طیور در ایرانبا توجه به این که جمعيت به طور روز افزون رشد می کند، نياز انسان به غذا و اهميت مواد پروتئينی و گوشتی در سبد غذايی خانواده ايرانی، پرورش دام، طيور و آبزيان روز به روز اهميت بيشتری می یابد. واضح است که غذای دام در رشد و کيفيت گوشت آن نقشی مهم را ايفا می کند. لذا با توجه به آن چه که ذکر شد، غذایی که بتواند نياز های دام را ارضا نمايد از اهميت خاصی برخوردار می باشد.

با توجه به این مکمل دام و طیور غنی از پروتئين می باشد، یک منبع اصلی برای تهيه غذای دام و طیور به شمار می رود. مطالعات نشان داده که این مکمل ها به رشد طبيعی دام و طيور سرعت فراوانی می بخشد. 

به همین دلیل هر روز تقاضا ها برای این مکمل ها افزایش می یابد و در ایران کارخانه های زیادی به تولید کننده مکمل دام و طیور تبدیل شده اند. مکمل های تولید شده توسط این کارخانه ها، از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است و به همین علت دارای طرفدار های زیادی هم می باشد.

قیمت انواع مکمل دام و طیور

قیمت انواع مکمل دام و طیوراز آنجایی که فرایند تولید خوراک دام پیچیده است و دارای مراحل متعدد می باشد در نتیجه قیمت انواع مکمل دام و طیور به عوامل متعددی بستگی دارد و هر روز دچار نوسانات می شود. اما شما می توانید برای آگاهی از قیمت انواع مکمل دام و طیور به سایت های مربوطه مراجعه نمایید.

اگر شما هم برای زمان خود ارزش قائل می باشید و یا امکان مراجعه حضوری ندارید می توانید از طریق این سایت های اینترنتی اقدام به سفارش مکمل دام و طیور نمایید. قبل از خرید اینترنتی حتما از اعتبار سایت اطمینان حاصل نمایید و سپس اقدام به سفارش این محصول کنید تا محصولی با کیفیت به دست شما برسد.

خرید عمده خوراک دام و طیور با بهترین قیمت

خرید عمده خوراک دام و طیور با بهترین قیمتبا اینکه خوراک دام و طیور تولید شده توسط شرکت های ایرانی دارای کیفیت بالایی می باشد، اما باز هم برخی ترجیح می دهند که از نمونه های خارجی استفاده کنند.

به همین دلیلی شرکت هایی هستند که به واردات خوراک دام و طیور می پردازند. و شما می توانید با مراجعه به نمایندگی های فروش این شرکت ها، اقدام به خرید این محصولات نمایید.

لازم به ذکر است که این نمایندگی های فروش و مارکت های اینترنتی از بهترین گزینه ها برای خرید عمده خوراک دام و طیور با بهترین قیمت می باشند. گفتنی است که شما می توانید با خرید عمده این محصول قیمیت نهایی را کاهش داده و سودتان را افزایش دهید.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *