مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع مرغوب ترین صدف معدنی خالص گرانول

آنچه در این مقاله میخوانید.....

صدف معدنی گرانول

صدف های معدنی مرغوب ترین منابع کلسیم اند که امروزه از نواحی گاستان و دیگر مناطق ایران استخراج می شوند و بصورت خالص عرضه شده یا در سایز گرانول و دیگر اشکال پودری توزیع می شوند.
صدف های معدنی همانطور که از اسمشان پیداست سنگ هایی رسوبی و صدف هایی سرشار از املاح معدنی اند که مرغوب ترین منبع خالص کلسیم به حساب می آیند و در صنایع راه سازی، تولید خوراک، صنعت داروسازی و دیگر صنایع کاربرد بالایی دارند.
این صدف های فسیل شده بدون ناخالصی اند و دلیلش گذشت زمان بسیار می باشد که در شکل گیری شان سپری کرده اند و به صورت یک منبع سرشار از املاح معدنی به خصوص کلسیم استخراج می گردند.
امروزه صدف های معدنی بعد از استخراج بصورت خام نیز توزیع می شوند ولی بیشتر این صدف ها بعد از کوبیده شدن در سایز هایی همچون گرانول فرآوری شده و بفروش می رسند.

صدف معدنی گرانول

صدف های معدنی در سایز گرانول از اندازه های پودری 2.5 تا 4.5 میلیمتر برخوردارند که جهت مصارف فارم های تخمگذار و مادر بیشترین استفاده را خواهند داشت.
صدف های معدنی در سایز گرانول بهترین شکل کلسیم هستند که برای طیور پرورشی بکار می روند و در ترکیب شدن با دان این طیور بهترین ویژگی را به دان می دهند یعنی دان را به لحاظ کلسیم تامین نموده و دیگر املاح مفید معدنی را بهمراه می آورند.
مرغ های تخمگذار به خاطر از دست دادن کلسیم نیاز مبرمی به مکمل ها و افزودنی های معدنی دارند و در این بین صدف های معدنی در اندازه گرانول مناسب ترین منبع به شمار می روند و باعث می شوند مرغ ها در طول روز شصت درصد کلسیم از دست داده شان را که بخاطر تولید تخم صرف کرده اند، باز پس گیرند و از آنجایی که سایز گرانولی صدف های معدنی در حد استاندارد است می توانند به راحتی عمل بلع صدف ها را انجام دهند و کلسیم خالص را وارد بدن شان کنند.
در ایران این روزها معادن بزرگی از صدف های معدنی کشف شده اند که اغلب شان به شمال کشور نزدیکی دارند و بهترین صدف های عالی را می توان از آنها استخراج کرد، بعد از استخراج هم صدف ها در اندازه های بزرگ به کارخانه صدف کوبی انتقال می یابند و بعد از طی اقداماتی جهت خرد شدن در سایز های مختلف توزیع می گردند.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *