مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدی انواع پودر صدف معدنی پویا صدف

آنچه در این مقاله میخوانید.....

انواع رده بندی و سایز بندی صدفتولیدی پودر صدف از معادن ایرانموارد مصرف صدف معدنیتولید خالص صدف معدنی از معدن ایرانعرضه پودر صدف معدنی مخصوص دامداری
تولیدی انواع پودر صدف معدنی پویا صدف

تولیدی انواع پودر صدف معدنی گلستان در کارخانه های تولیدی چگونه تولید می شوند؟ صدف های معدنی گلستان که در بازار به فروش می رسند دارای چه ویژگی هایی می باشند؟ از نمونه صدف های معدنی پرفروش و معروف در بازار های ایران صدف های معدنی گلستان هستند که این صدف ها به خاطر نزدیک بدون به دریا دارای کلسیم بسیار زیادی هستند و به همین خاطر دارای بازار فروش بسیار عالی هستند. تولید کننده این صدف های معدنی را به طور عمده تولید می کنند.

انواع رده بندی و سایز بندی صدف

  • مش 400
  • پودری
  • ریز شکری
  • شکری
  • گرانولی

تولیدی پودر صدف از معادن ایران

همان طور که میدانید ایران جزء یکی از کشورهای معدن خیز در دنیا میباشد . صدف معدنی یا به اصطلاح قدیمی ها لوماشل یکی از ۶۴ نوع ماده معدنی بدست امده از معادن ایران میباشد. و بدلیل دارا بودن کلسیم کافی و البته پس از تبدیل شدن به پودر بیشتر در جیره غذایی دام و طیور مورد مصرف قرار میگیرد. معادن صدف معدنی بعنوان ذخایر معدنی با ارزش در منطقه شمالی شهرستان گنبد کاووس است.

موارد مصرف صدف معدنی

  • دامداری
  • مرغداری
  • کارخانجات تولید خوراک دام وطیور

تولید خالص صدف معدنی از معدن ایران

در این جا ما میخواهیم شما را با تمامی مجموعه و شرکت تولیدی پودر صدف معدنی آشنا سازیم. بهتر است بدانید شرکت تولیدی ما در ایران بعنوان اولین و تنها دارنده نشان استاندارد از طرف سازمان صنعت و معدن و تجارت میباشد. مجموعه تولیدی ما تنها مجموعه ای است که خود دارای معدن اختصاصی در منطقه میباشد که در جایگاه اقتصادی رتبه اول را توانسته است به خود اختصاص دهد و تنها کارخانه دارای مجوز دامپزشکی از سازمان وزارت بهداشت و درمان میباشد.

عرضه پودر صدف معدنی مخصوص دامداری

صدف های معدنی خوراک دان در بازار ها برای فروش چگونه عرضه می شوند؟ صدف های معدنی ارایه شده در بازار و کارایی شان. در میان انواع مختلف صدف های معدنی یک نمونه از آن ها برای خوراک دام مورد استفاده قرار می گیرند. این صدف های معدنی به خاطر کلسیم زیادی که دارند برای دام بسیار مفید می باشد. صدف های معدنی خوراک دام در بازار ها از طریق اینترنتی عرضه می شوند که به آن ها عرضه اینترنتی می گویند.
دامداری
سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *