مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید انواع پودر صدف معدنی کلسیم

آنچه در این مقاله میخوانید.....

تولید انواع پودر صدف معدنی

انواع مختلفی از پودرهای صدف معدنی امروزه توسط کارخانه های صدف کوبی تولید می گردند که بعنوان صدف های کلسیم شناخته شده و کاربرد بسیار بالایی در صنعت تولید خوراک دارند.
صدف های معدنی مجموعه ای از بقایای آبزیان میلیون ها سال پیش هستند که همراه با املاح معدنی دریا بصورت فسیل شده در آمده اند و سرشار از مواد معدنی هستند در آنها کلسیم بیش از هر ماده دیگری یافت می شود.

تولید انواع پودر صدف معدنی

صدف های معدنی از آنجایی که سرشار از کلسیم اند و در خوراک طیور بکار می روند باید در اشکال ریز تری تولید شوند به همین خاطر بعد از استخراج سنگ های بزرگ تر تمامی شان به کارخانه های صدف کوبی منتقل می گردند و در آنجا تحت فشار بالا و توسط دستگاه های پرس به شکل پودر و خرد شده در می آیند.
پودر های صدف معدنی نیز خود بعد از خرد شدن به شکل گرانول، پودری، شکری یا مش تهیه شده و هریک به نوعی در خوراک دام و طیور بکار گرفته می شوند بعنوان مثال صدف هایی که بصورت گرانول عرضه شده اند توسط فارم های تخمگذار، مادر یا شترمرغ و بوقلمون خریداری می شوند زیرا این طیور راحت تر می توانند گرانول های سرشار از کلسیم را استفاده کنند و بلع شان توسط این طیور راحت است.
صدف های معدنی شکری نیز بیشتر برای فارم های گوشتی کاربرد دارند و تنها به طیور جوان ارائه می شوند مثل جوجه بلدرچین یا جوجه های گوشتی و مرغ های تخمی جوان.
صدف های معدنی پودری هم بهترین منبع کلسیم و منگز برای گاوهای گوشتی یا شیری ست که همانند سایر سایزهای صدف معدنی موجب تامین نیاز های اساسی این دام ها می شوند.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *