مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید پودر صدف معدنی گلستان بالاترین کیفیت

آنچه در این مقاله میخوانید.....

انواع بسته بندیانواع سایز پودر صدف معدنی کربنات کلسیمفروش پودر صدف معدنی برای فارمهای گوشتیمصرف پودر صدف معدنی سایز پودری در کارخانجاتفروش اینترنتی پودر صدف معدنی
خرید اینترنتی صدف معدنی باکیفیت پویا صدف

تولید پودر صدف معدنی گلستان از سالهای دور و دراز در منطقه شمالی گنبد کاووس در استان گلستان معادن بسیار زیادی وجود داشت که این معادن چندین نوع ماده معدنی را در دل خود جا کرده اند. یک نمونه از مواد معدنی استخراج شده از این معادن صدف معدنی میباشد که کاربرد های فراوانی دارد. تولید پودر صدف معدنی هم اکنون با بهره گیری از حداکثر توان علمی و فنی خود و با بکار گیری مدرن ترین دستگاه های تکنولوژی و ماشین آلات از شرکت های برند دنیا تولید صدف معدنی ما را به بالاترین کیفیت مطلوب رسانده است.و توانسته است رضایت تمامی مشتریان را به خود جلب کند.

انواع بسته بندی

  • فله ای
  • کیسه ای
  • جامبو

انواع سایز پودر صدف معدنی کربنات کلسیم

  • ریز
  • متوسط
  • درشت
  • مش

فروش پودر صدف معدنی برای فارمهای گوشتی

صدف معدنی داری چند نوع سایز بندی میباشد.یکی از پرفروش ترین آنها صدف معدنی گرانولی است که این نوع سایز بندی جهت مصارف فارم های گوشتی و تخمگذار و مادر و اجداد و شتر مرغ و نیز بوقلمون و بقیه پرندگان مورد استفاده قرار میگیرد. استخوان سازی انعقاد خون دام و طیور بویژه گاوهای شیرده و مرغ های تخمگذار درصد کلسیم بالا و عناصر مضر کم و قابلیت جذب بالایی نیز از مزایای مصرف صدف معدنی میباشد.

مصرف پودر صدف معدنی سایز پودری در کارخانجات

امروزه کارخانجات بسیار زیادی در کشور ما در حال پیشرفت و باز گشایی میباشند.در علم متالوژی و صنعت استخراج آهن و تولید فولاد بعنوان کمک و برای تهیه کاربید کلسیم در صنعت معدن وتجارت مورد استفاده قرار میگیرد. وهمچنین نیز برای ذوب کردن کانسنگ بعضی سنگ ها مانند آهک نیز علاوه بر دمای ذوب موجب جذب و جدایی عناصر زاید از جمله فسفر و الومنیوم سیلیس مورد استفاده قرار میگیرد.

خرید پودر صدف ارزان معدنی از درب کارخانه

فروش اینترنتی پودر صدف معدنی

صدف معدنی چیست؟ ما با کمترین هزینه و صرف کمترین زمان برای شما امکاناتی فراهم کرده ایم که از تخفیفات و قیمت درب کارخانه فروش صدف معدنی بر خوردار شوید. شرکت تولیدی صدف معدنی به مشتری های اینترنتی خود این امتیاز را قائل شده است که خرید صدف معدنی خود را با کمترین قیمت و به قیمت درب کارخانه خریداری کنند.و نیز لازم بذکر است که بعلت دارا بودن وسایل نقلیه خود کارخانه هزینه حمل و نقل بسیار باصرفه تر از بقیه کارخانجات میباشد.

 

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *