مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده صدف معدنی خوراکی | سفارش عمده با بهترین قیمت

آنچه در این مقاله میخوانید.....

صدف معدنی چیست و چطور تولید می شود؟مراکز تولید کننده صدف معدنی در ایرانقیمت عمده صدف معدنی در شرکت های تولید کنندهصادرات صدف معدنی در ایرانفروشندگان صدف معدنی با کیفیت در تهران

تولید کننده صدف معدنی خوراکی در ایران در شهرهای مختلف, این محصول باکیفیت را به صورت عمده با قیمت پایین و مناسب ارائه می دهد. صدف معدنی  با اسامی مختلفی از جمله صدف کوهی یا صدف فسیلی شناخته می شود. سفارش عمده این محصول با بهترین قیمت از مراکز فروش و نمایندگی ها امکان پذیر می باشد.

تولید کننده صدف معدنی خوراکی | سفارش عمده با بهترین قیمت

صدف معدنی چیست و چطور تولید می شود؟

صدف معدنی چیست و چطور تولید می شود؟صدف معدنی چیست؟ صدف معدنی یا کربنات کلسیم، یک ماده جامد کرم تا سفید رنگ است. این محصول بیش از 4 درصد پوسته زمین را تشکیل می دهد و از مواد معدنی پرکاربرد است که می توان به طور مستقیم از معدن استخراج نمود یا به صورت مصنوعی تهیه کرد. این محصول به صورت طبیعی از سخت شدن و اجتماع سنگ ها و همینطور اسکلت صدف ها تشکیل می شود و در واقع حاصل لایه های بزرگ فسیل جانوران مختلفی مثل خرچنگ, حلزون و…است. صدف معدنی غنی از املاح آلی است و به همین دلیل در تهیه خوراک حیوانات استفاده فراوانی دارد. خوشبختانه با پیشرفت فناوری های مورد نیاز، امکان تولید کلسیم کربنات در صدف معدنی رسوبی با خلوص 99 درصد فراهم شده است.

مراکز تولید کننده صدف معدنی در ایران

مراکز تولید کننده صدف معدنی در ایران

برای خرید عمده دسته بندی انواع صدف می توان به مراکز فروش این محصولات مراجعه نمود. مراکز و شرکت های تولیدکننده صدف معدنی در برخی شهرهای ایران وجود دارد که این محصول را به صورت پودر خالص ریز یا درشت به بازار عرضه می دارند. این مراکز همواره به روز بوده و برای جلب رضایت مشتری، محصولات با کیفیت ودرجه یک را به صورت عمده و مستقیم با نازلترین قیمت به بازار عرضه می کنند.

فروش صدف معدني تهیه شده از معادن تخصصی رواج زیادی داشته و به دلیل نیاز مشتریان برای خوراک طیور، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. مراکز تولیدکننده صدف معدنی را به شهرهای سراسر کشور عرضه می دارند و در دسترس خریداران در تمام نقاط کشور با قیمت ارزان قرار می دهند.

قیمت عمده صدف معدنی در شرکت های تولید کننده

قیمت عمده صدف معدنی در شرکت های تولید کنندهفروش پودر صدف دریایی توسط شرکت های تولید کننده و مراکز فروش مستقیم در کشور انجام می شود که این مراکز با توجه به عرضه عمده، این محصولات را با قیمت بسیار مناسبی ارائه می دهند. پودر صدف دریایی به صورت درشت و ریز در بسته بندی های مختلف وجود دارد که اکثر خریداران آن را به صورت فله و عمده تهیه می نمایند.

فروش عمده این محصولات در شرکت های تولیدی و مارکت های اینترنتی با قیمت ارزان و مناسب باعث سود بسیار زیادی برای فروشندگان شده است. قیمت به روز این محصول خالص در بازار توسط تولیدکنندگان با توجه ب نرخ روز تعیین می گردد.

صادرات صدف معدنی در ایران

صادرات صدف معدنی در ایرانصدف معدنی و انواع پودر صدف دریایی به دلیل دارا بودن کلسیم بسیار بالا در پوسته خود بسیار با اهمیت بوده و ارزش بسزایی در جیره خوراک دام و طیور بدست آورده است.

این محصول با ارزش در شرکت های شهرهای مختلف ایران با کیفیت بالایی تولید می شود و به عنوان خوراک طیور استفاده می شود که دارای ارزش زیادی می باشد. صادرات صدف معدنی از ایران به کشورهای دیگر بسیار رواج دارد و باعث رونق اقتصادی در کشور شده است. قیمت پودر صدف معدنی صادراتی با توجه به نرخ ارز کشور تعیین می شود و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

فروشندگان صدف معدنی با کیفیت در تهران

فروشندگان صدف معدنی با کیفیت در تهرانمتقاضیان برای تهیه این محصول باکیفیت می توانند آن را از مراکز فروش و شرکت های تولیدی آن خریداری نمایند. فروشندگان صدف معدنی در شهرهای مختلف کشور می توانند این محصول را به صورت خالص و مستقیم تهیه نمایند و در اختیار مشتریان قرار دهند.

یکی از شهرهای مهم در فروش صدف معدنی تهران می باشد که این محصول با کیفیت را در اختیار مشتریان چه به صورت حضوری و چه غیر حضوری قرار می دهد. متقاضیان می توانند از طریق سایت و خرید اینترنتی سفارش خود را ثبت نمایند و با مدیر فروش به طور مستقیم مرتبط شوند.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *