مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده پودر ماهی  | ارزان ترین مرکز فروش

آنچه در این مقاله میخوانید.....

قیمت فروش پودر ماهی در ایرانشرکت های تولید کننده پودر ماهی سفارش خرید پودر ماهی عمده مراکز فروش پودر ماهی درجه یک فروشندگان پودر ماهی در ایران

در میان منابع تامین پروتئین حیوانی و گیاهی، پودر ماهی غنی ترین و پرکاربردترین منبع پروتئین در تغذیه ی دام و طیور است. در نقاط مختلف ایران چندین تولید کننده پودر ماهی وجود دارد. این تولید کنندگان با استفاده از دستگاه تولید پودر ماهی، این محصول را با کیفیت بسیار بالایی تولید می کنند. بهترین و با کیفیت ترین محصول، در جنوب کشور تولید می شود. این تولیدکنندگان طبق استانداردها و معیار های سازمان دامپزشکی کشور محصول خود را تولید و به تمامی استان ها و برخی کشورهای همسایه صادر می کنند.

تولید کننده پودر ماهی  | ارزان ترین مرکز فروش

قیمت فروش پودر ماهی در ایران

قیمت فروش پودر ماهی در ایرانقیمت فروش پودر ماهی در ایران، بسته به کیفیت آن متفاوت می باشد. خرید این محصول از کارخانه ها و به صورت عمده، مسلما به صرفه تر است. همچنین هرچقدر این محصول از نظر بهداشتی سالم تر باشد، از کیفیت بیشتری برخوردار است و قیمت بیشتری دارد. همچنین پودر ماهی را می توان از ماهی و یا ضایعات آن تولید کرد. مسلما محصول تولید شده از ضایعات ماهی ارزان تر می باشد. برای اطلاع از قیمت این محصول می توانید به سایت های فروش این محصول و یا فروشگاه های خوراک دام و طیور مراجعه کنید.

شرکت های تولید کننده پودر ماهی

شرکت های تولید کننده پودر ماهی در قسمت شمال و جنوب ایران دریاهای وسیع و پهناوری وجود دارد، بنابراین بیشترین شرکت های تولید کننده پودر ماهی نیز در این نقاط فعالیت می کنند. بزرگ ترین و معتبرترین خط تولید پودر ماهی در خاور میانه و ایران در بندرعباس می باشد.

امروزه تولید این محصول در کارخانه ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و دلیل آن کاربرد پودر ماهی و خواص بسیار زیاد آن در خوراک دام و طیور می باشد. کیفیت بالا و قیمت ارزان محصول تولید شده، در بازار خرید و فروش مزایای رقابتی بسیار بالایی برای شرکت های تولیدکننده به همراه داشته است. بسیاری از شرکت های تولید کننده غذای دام و طیور از پودر ماهی برای تولید محصولات خود استفاده میکنند. 

سفارش خرید پودر ماهی عمده

سفارش خرید پودر ماهی عمده مرغداران، دامداران و کارخانه های تولید غذای دام و طیور معمولا پودر ماهی را به صورت عمده از کارخانه های تولید این محصول خریداری می کنند. این کار سبب صرفه جویی در وقت و هزینه آن ها می شود. کیفیت و هزینه محصول برای آن ها بسیار مهم می باشد و با توجه به این موارد، سفارش خرید پودر ماهی را  از کارخانه های خاصی انجام می دهند و برای این موضوع به صورت سالانه نیز قرارداد می بندند. می توان گفت کارخانه های جنوب کشور صادرکننده ی  بیشترین مقدار این محصول به خاورمیانه و سایر نقاط کشور می باشند.

مراکز فروش پودر ماهی درجه یک

مراکز فروش پودر ماهی درجه یک چندین سال است که پودر ماهی در کارخانه های متعددی در ایران با استفاده از تکنولوژی و دستگاه های مدرن تولید می شود. از این کارخانجات می توان کارخانه پودر ماهی چابهار، کارخانه پودر ماهی قشم، کارخانه پودر ماهی در گیلان و … را نام برد. انواع این محصول در این کارخانه ها  با کیفیت بسیار بالا تولید می شوند.

نمونه ی درجه یک در مراکزی در نقاط متعدد کشور به خصوص جنوب ایران به صورت خرده و عمده عرضه می شود. همچنین اغلب این مراکز سایت هایی جهت فروش این محصول فراهم آورده اند که این کار سبب سهولت در خرید و فروش این محصول گردیده است. 

فروشندگان پودر ماهی در ایران

فروشندگان پودر ماهی در ایراندر ایران باتوجه به وجود ماهی های فراوان و متنوعی که در آب دریاهای خزر، عمان و خلیج فارس یافت می شود، همچنین رواج دامداری و مرغداری، پروش ماهی و میگو فروش پودر ماهی توسط فروشندگان خوراک دام و طیور، با سابقه ی نسبتا زیادی انجام می شود. فروشندگان عمده ی این محصول شرکت های تولیدکننده ی آن در شمال و جنوب کشور و همینطور سایت های اینترنتی فعال هستند که به صورت عمده محصول خود را به نقاط مختلف کشور عرضه می کنند و در اختیار خرده فروشان قرار می دهند. برای بررسی اطلاعات محصول این شرکت ها و فروشندگان می توان به سایت های مربوط مراجعه نمود.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *