مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید انواع صدف معدنی شکری خام

آنچه در این مقاله میخوانید.....

صدف های معدنی شکری

صدف های معدنی در انواع مختلفی از سایزها امروزه بصورت آماده عرضه می شوند که یکی ازین سایز ها شکری بوده و درحال حاضر بصورت خام قابل خریداری می باشند.
صدف های معدنی سنگ هایی معدنی حاوی کلسیم و انواع املاح ضروری می باشند که از دل کوه و معادن صدف استخراج می شوند و توسط پیشرفته ترین دستگاه ها و ماشین ها بیرون می آیند.
این صدف های سرشار از املاح معدنی بیشترین کلسیم را در خودشان جمع کرده اند و به همین خاطر در تولید خوراک دام، دان طیور یا جیره های غذایی آبزیان پرورشی مورد استفاده قرار می گیرند البته در صنایع راه سازی یا داروسازی و دیگر صنایع هم کاربرد دارند ولی در این بحث به نقش آنها در خوراک دام و طیور می پردازیم.

صدف های معدنی شکری

صدف های معدنی ای که در خوراک جانداران پرورشی بکار می روند برای اینکه به راحتی توسط این جانداران بلع شوند باید در سایزهای کوچکتر خرد گردند که یکی ازین سایزها شکری می باشد.
صدف های معدنی بعد از استخراج بوسیله صدف کوب ها خرد شده و به ذرات کوچکتر تبدیل می شوند اما باز هم برای مصرف توسط جانداران پرورشی مناسب نیستند به همین دلیل بعد از ورود به مراکز تولید خوراک به ذرات ریزتر تبدیل می شوند که سایز شکری یکی ازین هاست.
صدف های معدنی در سایز شکری یک الی سه میلیمتر اندازه دارند و هدف ازین سایز این است که عمل بلع بهتر صورت گیرد و زمانیکه به این سایز در می آیند به مصرف فارم های گوشتی، پولت و مرغ های تخمگذار در سن پایین می رسند.
به بیانی دیگر صدف های معدنی سایز شکری بهترین اندازه را برای دام های گوشتی دارند و طیور تخمگذار جوان نیز این نوع صدف ها را بهتر می توانند مصرف کنند حتی دستگاه گوارش این جانداران یعنی دام های گوشتی و طیور جوان تخمی، بهتر صدف های شکری را تجزیه می کند.
خوب است بدانید که این صدف های معدنی بدون هیچ آلودگی هستند و بخاطر نهفته بودن در زیر زمین هیچ آلودگی در سنگ کربنات ندارند.
جداسازی و تفکیک صدف های معدنی در محل معدن نیز یکی از مزیت های این محصولات است که تماماً بصورت مرغوب وارد بازار می شوند همچنین شست و شوی سنگ ها و ضد عفونی نمودن شان در کارخانه از دیگر مزایای صدفهای معدنی می باشد که امروزه در بازار بصورت خام ارائه شده یا به سایز شکری، پودری و گرانول قابل خریداری اند.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *