مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید باکیفیت ترین صدف های معدنی گلستان

آنچه در این مقاله میخوانید.....

ترکیبات و مواد معدنی موجود در صدف معدنی

انواع گوناگونی از باکیفیت ترین و غنی ترین صدف های معدنی امروزه در گلستان استخراج و فرآوری می شوند که این صدف ها امروزه بصورت پودری یا اشکال دیگر تهیه و به خریداران ارائه می گردند.
امروزه در نواحی گوناگونی از استان گلستان انواع مختلفی از صدف های معدنی استخراج می شوند که این صدف ها در واقع بعلت پسروی آب دریای خزر انباشته شده اند و هم اکنون بعد از میلیون ها سال بصورت فسیل در آمده اند و با اهداف اقتصادی و تجاری استخراج می گردند.
این صدف های معدنی بعد از استخراج ازین مناطق به لابراتوارها منتقل شده و نمونه های حاصل آنالیز می شوند و درصد بالایی ازین صدف ها از نظر وجود مواد معدنی به خصوص کلسیم تایید می شوند.

ترکیبات و مواد معدنی موجود در صدف معدنی

صدف های معدنی گلستان بعد از تایید و آنالیز مشخص شد که سرشار از الاح معدنی هستند و در آنها بیش از چهل درصد کلسیم خالص وجود دارد که وجود این حجم بالا از کلسیم باعث شد از صدف های استخراج شده در تهیه خوراک و دان مرغ بکار گیرند.
بسیاری از کارخانه های تولیدی دان مرغ با استفاده از سنگ کربنات یا صدف های دریایی به تولید دان و تامین مواد معدنی خوراک می پردازند اما با وجود صدف های معدنی این مواد دیگر کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و صدف های معدنی بهترین جایگزین برای آنها محسوب می شوند چراکه صدف های معدنی ناخالصی ندارند و بعلت فسیل شدن غنی از املاح معدنی هستند بنابراین وجود این صدف ها به منزله منابعی سرشار از کلسیم است و با استفاده از آنها می توان مقادیر قابل توجهی از این مواد را در خوراک تامین نمود.
بسیاری از صدف های معدنی که از گلستان استخراج و فرآوری می شوند امروزه بعنوان باکیفیت ترین منابع کلسیم با املاح معدنی بسیار بالا به بازار ارائه می شوند و بصورت خام یا پودر شده قابل خریداری می باشند.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *