مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید صدف معدنی درجه یک بصورت شکری

آنچه در این مقاله میخوانید.....

صدف معدنی سایز شکری

صدف های معدنی سایز شکری نوعی از منابع کلسیم هستند که مخصوص فارم های گوشتی و پولت یا مرغ های تخمگذار کم سن و سال استفاده می شوند و بصورت درجه یک امروزه به خریداران عرضه می گردند.
صدف های معدنی فسیل هایی با قدمت میلیون ها سال هستند که در طی فرایندی زیر دریا به این شکل درآمده اند و بعد از دور شدن از سطح دریا در زیر زمین مانده اند.
این صدف ها در مدت میلیون ها سال در حال تغییر شکل بوده اند و در این مدت کلسیم و املاح معدنی موجود در آنها غنی تر شده به طوریکه تمامی ناخالصی ها از آنها زدوده شده و تنها کلسیم و املاح معدنی شان باقی مانده است بنابراین می توان این صدف ها را ذخیره های کلسیم و منابع املاح معدنی خالص نامید.
این منابع کلسیم امروزه با هدف های خوراکی مورد استفاده قرار گرفته اند و در تولید دان مرغ و غذای جانداران پرورشی مصرف می گردند.
مصرف صدف های معدنی در تولید خوراک جانداران پرورشی باعث می شود جانداران پرورشی از لحاظ مواد معدنی و کلسیم به خوبی تامین شوند و نیاز های شان در این خصوص رفع گردد.

صدف معدنی سایز شکری

صدف های معدنی در واقع سنگ های سختی هستند که از معادن استخراج می شوند ولی با همان شکل خالص قابل استفاده در خوراک نخواهند بود و برای اینکه قابل مصرف شوند ابتدا به کارخانه های صدف کوب منتقل می گردند و بعد از اینکه مواد خام اولیه به شکل خرد شده در آمد، وارد بخش پودر کردن صدف وارد می شوند که در آنجا در سایزهای گوناگون پودر می شوند مثل سایز شکری یا پودری و گرانول که هرکدام ازین سایز ها برای دسته خاصی از جانداران پرورشی مناسب هستند.
صدف های معدنی سایز شکری در واقع اندازه ای بین یک تا سه میلیمتر دارند و استفاده از آنها تنها در خصوص پرورش مرغ های تخمی جوان صورت می گیرد همچنین در فارم های گوشتی و پولت هم از صدف های شکری مصرف می شود.
استفاده ازین سیاز صدف معدنی در خصوص مرغ های جوان تخمگذار به خاطر این است که مرغ ها عمل بلع و هضم صدف را در این اندازه بهتر می توانند انجام دهند ولی بدن شان در خصوص هضم صدف های معدنی با سایز دیگر جواب نمی دهد مثلا صدف های سایز گرانول که تا 5 میلیمتر سایز دارند برای مرغ های جوان تخمی مناسب نیست.
امروزه باکیفیت ترین صدف های معدنی بصورت شکری در بهترین قیمت ها و کیفیت درجه یک به بازار روانه شده اند که بصورت آنلاین و از طریق سایت هایی همچون دام و طیور بفروش می رسند و در اختیار خریداران قرار می گیرند.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *