مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید صدف معدنی و کوهی خام در بازار

آنچه در این مقاله میخوانید.....

صدف معدنی و کوهی و نقش آن در تغذیه دام و طیور

صدف معدنی و صدف های کوهی سنگ هایی معدنی و مملو از املاح ضروری می باشند که این روزها بصورت خام در بازار قابل خریداری اند و بهترین منبع معدنی محسوب می شوند.
امروزه در بازار های جهانی افزودنی ها و مکمل های گوناگونی وجود دارند که برای تکمیل مواد معدنی خوراک دام و طیور تهیه شده اند و باعث می شوند خوراک از هر نظر کامل باشدو زمانیکه خوراک کامل است، دام و طیور یا آبزیان پرورشی می توانند بی نیاز از هر ماده معدنی و ضروری به تولید محصول نائل گردند.
دام هایی همچون گاوهای پرتولید شیرده، طیور تخمگذار یا آبزیان پرورشی همچون قزل آلا همه و همه برای رشد و نمو به غذا نیاز دارند و برای اینکه بهترین تولید محصول را داشته باشند باید علاوه بر سیر شدن نیازها و احتیاجات ضروری شان را هم مرتفع سازند به همین خاطر مصرف مکمل های معدنی در خوراک ضرورت دارد و عدم استفاده ای نمکمل ها به تولید محصول کم و بی کیفیت منجر می شود.
در این راستا انواع مختلفی از مکمل ها وجود دارند که هم از نوع طبیعی و هم از نوع مصنوعی تولید شده و در خوراک افزوده می شوند مثل مکمل های پروتئینه گیاهی کنجاله ها یا مکمل های ویتامینه و مولتی ویتامین ها که از مکمل ها و افزودنی های ضروری محسوب می شوند.

صدف معدنی و کوهی و نقش آن در تغذیه دام و طیور

یکی دیگر از افزودنی هایی که امروزه همانند سایر مکمل ها مصرف می وند صدف ها هستند. صدف ها در دو نوع معدنی و کوهی استخراج می گردند که در راستای تکمیل خوراک دام و طیور تولید شده و با هدف تامین کلسیم و املاح معدنی بکار می روند.
صدف های معدنی و کوهی بیشترین میزان کلسیم و املاح ضروری همچون فسفر را دارند ولی ازین بین صدف های معدنی بهتر هستند زیرا این صدف ها در بستر دریا و رودخانه شکل گرفته اند و در مدت زمان میلیون ها سال بدین شکل در آمده اند پس طبیعی است که این صدف ها بهترین املاح را داشته باشند.
کلسیمی که در صدف های معدنی وجود دارد در هیچ منبع دیگری یافت نمی شود چراکه این کلسیم بدون ناخالصی است و درحد زیادی در صدف ها تجمع یافته بنابراین صدف ها می توانند در خوراک دام و طیور نقش اساسی داشته باشند و کلسیم مورد نیاز دام و طیور را به خوبی تامین نمایند.
صدف های کوهی هم همانند صدف های معدنی مورد استفاده قرار می گیرند که بعد از استخراج و کوبیده شدن به اشکال گوناگون ارائه می گردند و بصورت خام نیز قابل خریداری هستند.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *