مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده پودر ماهی ارگانیک | قیمت و مراکز فروش

آنچه در این مقاله میخوانید.....

تولید کنندگان پودر ماهی ارگانیک در ایرانقیمت پودر ماهی در شرکت های تولید کنندهشرکت صادر کننده پودر ماهی در تهرانفروش پودر ماهی درجه یک با بهترین قیمت

خرید عمده پودر ماهی ارگانیک در ایران و جهان انجام می گیرد، این ماده به دلیل وجود پروتئین بسیار زیاد و مفید مورد استفاده اکثر مردم قرار می گیرد. قیمت این محصول به مدل و نوع ماهی بستگی دارد، البته به غیر از آن به مقدار و مرکز فروش نیز بستگی دارد زیرا این محصول طی مراحل مختلف تولید و روانه بازار می شود. این محصول را می توان با برنج سرو کرد زیرا این محصول خودش به تنهایی به ازای ماهی پروتئین فعال دارد ولی قیمتش کمی بالا است و ممکن است عامه مردم توانایی خرید آن را نداشتند.این پودر از ماهی تهیه می شود و بسیار خوش مزه است.این محصول در سطح کشور کمیاب است ولی در برخی استان ها مثل گیلان و مازندران به فروش می رسد.

خرید عمده پودر ماهی ارگانیک | قیمت و مراکز فروش

تولید کنندگان پودر ماهی ارگانیک در ایران

تولید کنندگان پودر ماهی ارگانیک در ایران

تولید کنندگان پودر ماهی در ایران بیشتر شرکت های پرورش ماهی در استان های شمالی هستند، یکی از معروفترین های ای صنعت فروش پودر ماهی کیلکا و پودر ماهی میکتوفیده هستند زیرا این دو نوع ماهی بهترین میزان پروتئین را دارند و به مراتب قیمت بیشتری نیز دارند ولی مردم برای مصارف چند ماه خود می توانند از آن ها استفاده کنند.

 تولید کنندگان این محصول در ایران در تلاش هستند تا بتوانند با صید بیشتر ماهی از دریا این محصول را به صورت عمده و ارزان تر آن را به فروش برسانند تا عامه مردم بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و لذت خوردن آن را بچشند.

 تولید کنندگان پودر ماهی برای اینکه مردم بتوانند از این نوع پودر استفاده کنند حاضر هستند تا قیمت محصولات خود را حتی تا ۳۰٪ درصد  ارزان تر به فروش برسانند تا مشتریان بتوانند آن را به راحتی استفاده کنند.

قیمت پودر ماهی در شرکت های تولید کننده

قیمت پودر ماهی در شرکت های تولید کننده

دو نوع متفاوت از پودر ماهی استفاده می شود یکی برای دام و دیگری برای مردم که قیمت پودر ماهی برای دام نسبت به مدل مصرف انسانی ازش تقریبا ۲۰٪ درصد ارزان تر است و این ارزانی به دلیل این است که آن مدل مخصوص دام و طیور است، از دیگر دلایل ارزانی این مدل مورد استفاده قرار‌گرفتن حیوانات است.

 مدل دیگر از پودر ماهی مورد استفاده مردم است که این محصچل قیمت پودر ماهی در بازار به صورت هر ۱۰۰ گرم حساب می شود که بستگی دارد چه نوع ماهی است، البته این محصول گران است به طوری که خریداران کمی میام مردم وجود دارد و جز محصولات مصرفی روزمره نیز نیست.

 قیمت این محصول در شرکت های تولیدی از بازار ارزان تر است زیرا آن را به صورت عمده به فروش می رسانند، مشتریان این محصول افرادی هستند که حداقل در آمد مورد نیاز برای زندگی متوسط به بالا را دارند.

 قیمت این محصول به دلیل اینکه قیمت ماهی بالا رفته بیشتر شده است.

شرکت صادر کننده پودر ماهی در تهران

شرکت صادر کننده پودر ماهی در تهران

فروش پودر ماهی در تهران توسط شرکت های پرورش ماهی مصنوعی انجام می‌گیرد زیرا این محصول به طوری است که اگر بعد چند روز به صورت باز هوا بکشد خیلی زود خراب می شود.

 البته به غیر از پروتئین از این محصول روغن نیز تهیه می شود که می توان از آن برای مزه سازی در غذا استفاده شود. این محصول بسته به مدل ماهی رنگش بین خاکستری تا قهوه ای متغیر است.

 شرکت های صادر کننده این محصول در سطح جهان شرکت های تولیدی این محصول هستند که از طریق شیلات این صادرات را انجام می دهند.

فروش پودر ماهی درجه یک با بهترین قیمت

فروش پودر ماهی درجه یک با بهترین قیمت

پودر ماهی درجه یک را می توان در مشهد جست و جو کرد زیرا فروش پودر ماهی در مشهد با قیمت مناسب انجام می گیرد. شهر مشهد به دلیل جمعیت زیاد به خصوص جمعیت زیاد عرب فروش خوبی از این محصول به دست می آورد.

البته باید در نظر داشت که پودر ماهی درجه در تهران تولید می شود اما بیشترین حد مصرف این محصول در ایران در شهر مشهد است.

این یعنی عرب ها اکثر این محصولات را خریداری می کنند.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *