مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید و فروش دی کلسیم فسفات دامی | کیسه ۲۵ kg

آنچه در این مقاله میخوانید.....

خرید و فروش دی کلسیم فسفات در ایرانتولید کننده دی کلسیم فسفات دامی در کرمانبهترین قیمت دی کلسیم فسفات کیسه ۲۵ kgخرید پودر دی کلسیم فسفات دامی از تولید کننده
خرید و فروش دی کلسیم فسفات

خرید و فروش دی کلسیم فسفات دامی در نمایندگی های معتبر در شهر های مختلف به ویژه تهران با بهترین کیفیت و در کیسه های  kg ۲۵ صورت می پذیرد دامداران می توانند برای استعلام قیمت و ثبت سفارش این سایت را دنبال فرمایند.

از دی کلسیم فسفات برای بر طرف کردن کمبود کلسیم و فسفر جبره غذایی دام  نیز می توان استفاده کرد زیرا این محصول از ۲۸ درصد کلسیم و ۷۲ درصد فسفر تشکیل شده است.

این محصول که به صورت گرانول بوده بدون بو می باشد و محلول در آب خواهد بود لذا به دلیل تاثیر بسزایی کلسیم و فسفر در واکنش های بیوشیمیایی و متابولیک بدن دام ها امروزه نور چشمی دامپروران محسوب می‌شود.

خرید و فروش دی کلسیم فسفات در ایران

خرید و فروش دی کلسیم فسفات در ایران در چند سال اخیر  رونق بسزایی داشته و خریداران علاوه بر نمایندگی ها به فروشگاه های اینترنتی برای تهیه این محصول مراجعه کرده‌اند تا محصول را در سریع ترین زمان ممکن با بهترین درجه کیفیت دریافت نمایند.

از مهمترین تاثیراتی که کلسیم در بدن دام و طیور خواهد داشت می توان به انعقاد خون، تشکیل بافت استخوانی و دندان ها، افزایش اشتها، افزایش قدرت باروری و حفظ تعادل حالت اسیدی و … اشاره نمود.

از دلایل اصلی مراجعه مشتریان به نمایندگی های رسمی تهیه این محصول با قیمت ارزان و کیفیت بالا می باشد لازم به ذکر است که کاهش قیمت در این مرکز به دلیل حذف واسطه ها و کوتاه کردن دست دلالان می باشد و هیچگونه تاثیری در سطح کیفیت محصول نخواهد داشت.

تولید کننده دی کلسیم فسفات دامی در کرمان

تولید کننده دی کلسیم فسفات دامی در کرمان

با توجه به افزایش روز افزون متقاضیان این محصول تولید کنندگان ایرانی در راستای تامین نیاز بازار  همه تلاش خود را به کار گرفته اند تا از واردات دی کلسیم فسفات با کیفیت نا مرغوب و غیر استاندارد از چین جلوگیری شود.

تولید کننده دی کلسیم فسفات دامی در کرمان توانسته با بهره مندی از دستگاه های تمام اتوماتیک و با رعایت تمام اصول بهداشتی این محصول را با بهترین درجه کیفیت تولید و به صورت مستقیم در دسترس خریداران قرار دهد.

چنانچه قصد خرید این محصول را با پایین ترین قیمت بازار دارید فرصت را از دست ندهید و هم اینک از قسمت مشاوره و فروش با مدیر مجموعه تماس حاصل فرمایید.

بهترین قیمت دی کلسیم فسفات کیسه ۲۵ kg

بهترین قیمت دی کلسیم فسفات کیسه 25 kg

بهترین قیمت دی کلسیم فسفات در کیسه های kg ۲۵ را از وبسایت پویا فسفات جویا شوید زیرا این مجموعه با کارخانجات تولیدی همکاری مستقیم داشته و محصول را بدون افزایش تعرفه از درب کارخانه برای مشتریان ارسال خواهد کرد.

شایسته است بدانید این مرکز فروش به منظور جلب رضایت خریدار قابلیت ارجاع محصول را فراهم کرده تا در زمان تحویل بار اگر محصول از نظر بسته بندی یا تاریخ انقضاء دچار نقص بود بدون نگرانی با مدیر فروش هماهنگی ‌های لازم را انجام داده و آن را مرجوع کنید تا در سریع ترین زمان ممکن تعویض و مجدد ارسال گردد.

خرید پودر دی کلسیم فسفات دامی از تولید کننده

خرید پودر دی کلسیم فسفات دامی از تولید کننده

سه مورد از مواردی که در زمان خرید این محصول باید حتما به آن دقت شود شامل موارد زیر می شوند:

  1. درجه کیفیت عالی محصول
  2. تولید مطابق استانداردهای جهانی
  3. شرکت تولید کننده معتبر و شناخته شده

خرید پودر دی کلسیم فسفات دامی از تولید کننده موجب حذف واسطه ها و کاهش قیمت نهایی محصول خواهد شد در نتیجه مشتریان بیشترین حاشیه سود را از آن خود خواهند کرد متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت سفارش و شیوه ارسال بار از طریق درگاه های ارتباطی ذکر شده با کارشناس فروش ارتباط برقرار نمایند.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *