مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پودر دی کلسیم فسفات در کیسه ۲۵ kg

آنچه در این مقاله میخوانید.....

مرکز خرید پودر دی کلسیم فسفات دامیتولید پودر دی کلسیم فسفات در کیسه 25 kgفروش عمده پودر دی کلسیم فسفات تناژبرترین شرکت تولیدی پودر دی کلسیم فسفات
خرید پودر دی کلسیم فسفات

خرید پودر دی کلسیم فسفات  در کیسه kg ۲۵ به عنوان یک مکمل کلسیم دامی از طریق مرکز پیشرو امکان پذیر است لذا جهت اطلاع از نحوه استعلام قیمت و ثبت سفارش این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

روش صنعتی تولید دی کلسیم فسفات که در بسیاری از کارخانه جات مجهز صورت می پذیرد از واکنش شیمیایی اسید فسفریک تصفیه شده با کربنات کلسیم این پودر پرکاربرد با فرمول مولکولیDCP به دست خواهد آمد.

آنالیزهای صورت گرفته مشخص کرده دی کلسیم فسفات با کیفیت ممتاز دارای ۲۲ درصد کلسیم و ۱۸ درصد فسفر است که این مقدار اگر در جیره غذایی دام و طیور قرار بگیرد تاثیرات فوق‌العاده‌ای در فرآیند رشد آنها خواهد داشت.

مرکز خرید پودر دی کلسیم فسفات دامی

مرکز خرید پودر دی کلسیم فسفات دامی در استان های مختلفی همچون تهران، اصفهان، سمنان، مشهد ،کرمان و… در حال ارائه خدمات به مشتریان می باشند برای برقراری ارتباط مستقیم با مدیر فروش هریک از این نمایندگی ها کافیست نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را در فرم های ارائه شده تکمیل و ارسال نمایید تا همکاران ما با شما تماس حاصل فرمایند.

مرکز خرید پویا فسفات در کرمان به دلیل کوتاه کردن دست دلالان و رابطه مستقیم با کارخانه تولیدی پویا فسفات این محصول را با بهترین شرایط و مناسب ترین قیمت در دسترس متقاضیان قرار داده است شما را جهت خرید بهترین دی کلسیم فسفات دامی ایران به این وب‌سایت دعوت می نماییم.

تولید پودر دی کلسیم فسفات در کیسه 25 kg

فرآیند تولید این پودر مفید و پر کاربرد به دو شیوه صنعتی و سنتی می باشد که امروزه با پیشرفت های حاصله در تکنولوژی و استفاده از به روز ترین امکانات و دستگاه های تمام اتوماتیک تولید صنعتی آن در کارخانجات داخلی و خارجی رواج پیدا کرده است.

تولید پودر دی کلسیم فسفات در کیسه ‌های kg ۲۵ و رعایت تمام اصول بهداشتی و استانداردهای جهانی در کارخانه پویا فسفات صورت می پذیرد و این محصول از طریق نمایندگی ها، دفاتر فروش و همچنین فروشگاه‌های آنلاین به بازار عرضه شده است.

خریداران برای کسب بیشترین حاشیه سود و پیشرفت در تجارت خود به خرید اینترنتی روی آورده اند که موجب کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان شده است.

فروش عمده پودر دی کلسیم فسفات تناژ

فروش عمده پودر دی کلسیم فسفات در حد تناژ به دو صورت حضوری و اینترنتی صورت می پذیرد که بدون شک خرید غیر حضوری  از نظر اقتصادی به صرفه تر خواهد بود برخی از مزایای خرید اینترنتی عبارتند از:

  1. دریافت محصول با کیفیت برتر
  2. پرداخت نازلترین قیمت بازار
  3. تحویل بار در اقسام نقاط کشور در سریعترین زمان
  4. اطلاع از آخرین قیمت محصول در بازار
  5. بهره مندی از مشاوره تخصصی رایگان
  6. دریافت خدمات ویژه پس از فروش

این پودر سفید رنگ و بدون بو که قابلیت حل شدن در آب را دارد اگر طبق نظر کارشناس و به حد مجاز در جیره غذایی دام ها قرار بگیرد علاوه بر رفع کمبود کلسیم و فسفر موجب متعادل نمودن نسبت آنها نیز در خوراک دام خواهد شد.

برترین شرکت تولیدی پودر دی کلسیم فسفات

برترین شرکت تولیدی پودر دی کلسیم فسفات

آنالیز پودر دی کلسیم فسفات با کیفیت تقریباً باید مطابق موارد زیر باشد:

  • کلسیم ۲۱ الی ۲۵ درصد
  • فسفر ۱۸ درصد
  • فلوئور حداکثر ppm ۱۸۰۰
  • رطوبت حداکثر ۳ درصد
  • حلالیت حداقل ۸۵ درصد

کارخانه پویا فسفات به عنوان برترین شرکت تولیدی پودر دی کلسیم فسفات در ایران در حال فعالیت می باشد و توانسته با بهره مندی از بروز ترین تجهیزات و تحت نظر کارشناسان متخصص این محصول را با کیفیتی بالاتر از محصولات چینی تولید و به بازار تزریق نماید چنانچه قصد دریافت این کالا را دارید این مرکز فروش را دنبال فرمایید.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *