مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سایت فروش پودر زئولیت معدنی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

مشخصات انواع پودر زئولیت معدنیراهنمای خرید پودر زئولیت معدنی

زئولیت در واقع یک ماده معدنی پرکاربرد است که امروزه شاهد استفاده از آن در صنایع گوناگون هستیم. این محصول حاوی خواص و فواید بسیاری است و معنی لغوی آن سنگ جوشان می‌ باشد. برای تهیه پودر زئولیت می توانید به سایت فروش پودر زئولیت معدنی مراجعه کنید و این محصول را به میزان دلخواهتان تهیه نمایید تا از آن برای تغذیه دام های خود استفاده کنید.

سایت فروش پودر زئولیت معدنی

مشخصات انواع پودر زئولیت معدنی

مشخصات انواع پودر زئولیت معدنی انواع پودر زئولیت معدنی حاوی مشخصات مختلفی هستند که از آن جمله می توانیم به خواص شیمیایی منحصر به فرد آنها اشاره نمایم. همین امر موجب شده تا این پودر از کاربردهای گسترده ای در صنایع مختلف برخوردار باشد و امروزه شاهد استفاده از آن در صنایعی نظیر ساختمان‌ سازی و تغذیه دام و طیور اشاره نماییم.

این محصول دارای تراکم بسیار پایینی می باشد و همین امر موجب شده تا فضاهای خالی بین این محصول زیاد شود. لازم به ذکر است که زئولیت در هنگام بی آبی ساختمان بلوری خود را پایدار نگه می‌ دارد و از خاصیت تبادل کاتیونی نیز برخوردار می باشد. از دیگر مشخصات این پودر می توان به خاصیت کاتالیتیکی بسیار بالای آن اشاره کرد.

از آنجایی که این پودر حاوی مواد مغذی و مفید بسیار زیادی درون خود می باشد، استفاده از آن برای تغذیه دام و طیور موجب می شود تا پرورش دام ها با رشد چشمگیری مواجه شود و حیوانات بتوانند با دریافت مواد مغذی موجود در این پودرها رشد بسیار چشمگیری را تجربه کنند. این محصول دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد.

معادن بسیار زیادی از زئولیت در کشور ایران وجود دارد. در نتیجه کشور از واردات این محصول بی نیاز است و تمامی این عوامل منجر به کاهش قیمت این محصول در کشور ایران شده است. چرا که واردات این محصول هزینه‌ های جانبی ناشی از حمل و نقل و گمرکی را در بر دارد و تولید آن در داخل کشور این هزینه ها را حذف می کند و منجر به کاهش قیمت آن می گردد.

راهنمای خرید پودر زئولیت معدنی

راهنمای خرید پودر زئولیت معدنی مشتریانی که قصد خرید پودر زئولیت معدنی را دارند می توانند با مراجعه به وب سایت ما از راهنمای خریدی که ما برای فروش این محصول تهیه کرده‌ ایم جهت خرید راحت تر این محصول استفاده نمایند. در این راهنمای خرید تمامی مراحل خرید این محصول به صورت تصویری و متنی آموزش داده شده و مشتریان به راحتی با مطالعه این راهنما می توانند خرید خود را انجام دهند و سفارششان را ثبت کنند. علاوه بر این کارشناسان ما به صورت آنلاین اقدام به ارائه مشاوره پیش از خرید به مشتریان می نمایند تا بتوانند آنها را در زمینه خرید این محصول هر چه بهتر یاری کنند.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *