مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش اینترنتی بهترین صدف معدنی کلسیم

آنچه در این مقاله میخوانید.....

صدف معدنی بهترین منبع سرشار از املاح معدنی
فسفات مخصوص دان مرغ

برای سفارش انواع مختلفی از بهترین مکمل های کلسیم مثل صدف های معدنی می توانید به مراکز فروش اینترنتی مراجعه نمایید و بهترین صدف های معدنی و مکمل های کلسیم را خریداری کنید.
صدف های معدنی محصولاتی هستند که امروزه بصورت اینترنتی قابل سفارش هستند و می توان آنها را بعنوان یک مکمل کلسیم عالی و خالص استفاده نمود.
صدف های معدنی بهترین شکل کلسیم خالص می باشند که از ناخالصی ها عاری بوده و بهترین مواد معدنی و املاح ضروری برای بدن دام و طیور را در خود دارند.
امروزه صدف های معدنی بعد از اینکه توسط ماشین های مجهز از معدن استخراج شدند به کارخانه های صدف کوبی ارسال شده و زیر دستگاه های خرد کن تحت فشار خاصی پودر می شوند و در چند سایز مختلف در معرض فروش قرار می گیرند.

صدف معدنی بهترین منبع سرشار از املاح معدنی

صدف های معدنی به خاطر داشتن املاح معدنی و بهترین کلسیم مصرف بالا دارند و این مصرف بیشتر به فارم های تخمگذار محدود می شود البته فارم های گوشتی هم اازین صدف ها استفاده زیادی دارند.
در فارم های تخمگذار طیور پرورش یافته بعد از هر تخمی که می گذارند نیاز بسیار زیادی به کلسیم پیدا می کنند بطوریکه گفته می شود بیش از ضصت درصد کلسیم شان را در این خصوص از دست می دهند بنابراین باید به نوعی این نیاز را تامین کنند و چه چیزی بهتر از صدف های معدنی.
صدف های معدنی نه تنها برای تامین کلسیم مناسب اند بلکه سایر املاح معدنی را هم می توانند تامین کنند اما کلسیم بیشتری در خود دارند ازین رو منابع کلسیم محسوب می شوند.
کلسیمی که در این صدف ها وجود دارد بهترین کیفیت را دارد زیرا ناخالصی نداشته و طی میلیون ها سال پدید آمده در نتیجه غنی ترین منبع کلسیمی به حساب می آیند.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *