مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش اینترنتی خوراک مکمل کلسیم و صدف معدنی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

صدف معدنی بهترین مکمل کلسیم

مکمل های کلسیم و صدف های معدنی سرشار از کلسیم جزو مواد اصلی بکار رفته در دان مرغ تخمی می باشند که امروزه با بهترین قیمت ها عرضه می شوند و توسط مراکز معتبر بصورت اینترنتی قابل سفارش هستند.
امروزه در امر جیره بندی مرغ های تخمگذار مکمل های کلسیمی و افزودنی های گوناگونی در این شکل وجود دارند که با بهترین کیفیت تولید شده اند و در قیمت های مناسبی بفروش می رسند.
مکمل های کلسیم نیز خود چندین نوع مختلف را شامل می شوند که برخی بصورت طبیعی و برخی هم با ترکیب چند ماده مختلف تهیه می شوند.
صدف های معدنی نیز نوعی ازین مکمل ها محسوب می شوند که طبیعی بوده و بصورت خالص از دل زمین استخراج می شوند و بدون هیچ ترکیبات اضافه سرشار از کلسیم هستند.

صدف معدنی بهترین مکمل کلسیم

صدف های معدنی بهترین مکمل های سرشار از کلسیم هستند که بصورت طبیعی از معادن استخراج شده اند و بدون ترکیب شدن با مواد دیگر و بصورت خالص از بیشترین میزان کلسیم بهره مند گشته اند.
صدف های معدنی در حال حاضر در صنایع مختلف کاربرد دارند و در صنعت تولید خوراک دام یا دان طیور تخمی هم مورد استفاده فراوان قرار گرفته اند.
این سنگ های فسیل شده بدون ناخالصی هستند زیرا فسیل شده اند و در طی چندین میلیون سال بصورت تدریجی املاح معدنی در آنها تجمع یافته و با کیفیت ترین کلسیم را در خود دارند.
مرغ های تخمی از جانداران پرورشی بسیار سودآور هستند که صدف های معدنی در تغذیه این دسته از طیور پرورشی نقش اساسی دارد و پررنگ ترین نقش را ایفا می کند بدین صورت که با تامین کلسیم مورد نیاز مرغ به تولید بهترین و باکیفیت ترین تخم ها کمک می کنند.
خوب است بدانید که مرغ های تخمی در مزرعه های تخمگذار در هر روز یک تخم می گذارند و این یعنی از دست دادن بیش از شصت درصد کلسیم بدن مرغ ها، با این حساب باید مرغ ها تغذیه ای داشته باشند که از کلسیم کافی برخوردار باشد و چه چیزی بهتر از صدف های معدنی که در خوراک به راحتی ترکیب می شوند و در سایزهای گوناگون فرآوری می گردند.
امروزه این صدف ها بصورت خام از طریق دفاتر فروش اینترنتی ارائه می شوند و در سایزهای مختلف قابل سفارش اند.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *