مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش خرید پودر زئولیت نانو

آنچه در این مقاله میخوانید.....

مشخصات انواع پودر زئولیت نانوقیمت فروش پودر زئولیت نانو

پودر زئولیت ماده ای معدنی است که در سال 1756 توسط کانی شناس مطرح سوئدی، اکسل فردریک کرونستد کشف گردید. این ماده معدنی از بلوک های ساختاری اصلی شامل سیلیکات، فسفات و آلومینات تشکیل شده است و متعلق به گروه آلومینوسیلیکات ها هستند. کاربرد اصلی این ماده معدنی به عنوان جاذب سطحی است و در صنایع گوناگونی به کار گرفته میشود. زئولیت ها در طبیعت عمدتا در سنگ های آتشفشانی و در اطراف چشمه های گرم یافت می شوند.

سفارش خرید پودر زئولیت نانو

مشخصات انواع پودر زئولیت نانو

مشخصات انواع پودر زئولیت نانو این نوع از پودر ها مشخصات بسیار مهمخ و فراوانی دارند که در ادامه به شرح آنها می پردازیم عمده ترین کارکرد نانو زئولیت اصل جاذب بودن آنهاست. به این معنا که به دلیل ساختار خاص و وجود کانال ها و حفره های کوچک و بزرگ در ترکیب این کانی به عنوان جاذب رطوبت در زراعت مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین به دلیل نوع و ساختار ترکیبات به عنوان افزایش دهنده تبادلات کاتیونی و حاصلخیزی زمین فعالیت می نمایند. اندازه منفذ، اندازه بلور، ظرفیت تبادل یونی و ظرفیت جذبی نانو زئولیت ها با یکدیگر متفاوت است و به جهت همین تفاوت ها در کارکرد متفاوت هستند.

یکی دیگر از مشخصه های بسیار مهم این نوع از پودر های نانو کاربرد آنها است برخی از نانو زئولیت ها برای کنترل بو استفاده می شوند برخی به عنوان افزودنی برای خوراک دام و طیور استفاده می شوند و نانو زئولیت های صنعتی برای تولید انواع شوینده های خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند بسیاری تولید می گردد. بازار نانو زئولیت با در نظر گرفتن ویژگی های خاص آن و موارد کارکرد متعدد و متفاوت بسیار پر رونق است و تجارت نانو زئولیت رایج است امروزه دانش نانو هر روز پیش از قبل پیشرفت می نماید و موارد جدید و به روزی در این دانش کشف می گردد.

دانش نانو در زمینه زئولیت ها هنوز هم امکان پیشرفت بیشتری دارد و شرکت های تولید نانو زئولیت در تلاش هستند که محصولاتی مرغوب و با کارکردهای بهتری تولید نمایند.

قیمت فروش پودر زئولیت نانو

قیمت فروش پودر زئولیت نانو کانی زئولیت در کشور ما به وفور یافت می شود و تا صنعتی شدن کامل آن را درازی در پیش داریم وبه همین دلیل خرید پودر زئولیت به آسانی در ایران امکان پذیر است در عین حال شرکت های موجود محصولاتی با کیفیت ارائه می نمایند.

گروه صنعتی پیش رو ارائه و عرضه محصول نانو زئولیت را انجام می دهد.برای خرید نانو زئولیت زیر قیمت بازار و با کیفیتی مرغوب با ما همراه باشید قیمت پودر زئولیت در این مجموعه به صورت از تولید به مصرف می باشد.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *