مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت تولید کننده دی کلسیم فسفات در کرمان

آنچه در این مقاله میخوانید.....

شرکت تولید کننده دی کلسیم فسفات در کرمانمی دانید کاربرد دی کلسیم فسفات چیست؟بازرگانی فروش دی کلسیم فسفات برند پویابرترین واحد تولیدی دی کلسیم فسفات در کشور
شرکت تولید کننده دی کلسیم فسفات

شرکت تولید کننده دی کلسیم فسفات در کرمان با بهره مندی از بهترین روش تولید این محصول را با کیفیت عالی تولید نموده است لذا مشتریان می توانند جهت اطلاع از میزان مصرف دی کلسیم فسفات از مشاور فروش سایت راهنمایی دریافت کنند.

دی کلسیم فسفات که ماده ای خنثی است به صورت پودری سفید رنگ و بدون بو خواهد بود و این نمک منبعی سرشار از فسفر و کلسیم برای تامین نیاز دام و طیور می باشد.

دی کلسیم فسفات در ۲ نوع خشک و آبدار به تولید می‌رسد که کاربردهای ویژه ای در صنایع مختلف دارند و مهمترین و کاربرد ان استفاده به عنوان مکمل غذایی در تغذیه دام و طیور می باشد.

شرکت تولید کننده دی کلسیم فسفات در کرمان

شرکت تولید کننده دی کلسیم فسفات در کرمان با بهره گرفتن از دانش کارشناسان  متخصص این محصول را با معتبر ترین آنالیز تولید و به بازار ارائه کرده است متقاضیان گرامی می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر این مقاله را تا انتها مطالعه نمایند.

بررسی های صورت گرفته مشخص کرده که میانگین درصد کلسیم و فسفر این محصول شامل ۲۲ درصد کلسیم و ۱۸.۵ درصد فسفر می باشد بنابراین توصیه میشود قبل از خرید برای دریافت آنالیز محصول اقدام نمایید.

این شرکت تولیدی برای ارائه این کالا با کیفیت درجه یک تمام تلاش خود را به کار تا نکات بسیار مهمی همچون کاهش فلوئور، خلوص بالای کربنات کلسیم، میزان فسفر و کلسیم، دانه بندی مناسب ( گرانول )، کنترل دما در زمان تولید را به درستی رعایت کنند.

می دانید کاربرد دی کلسیم فسفات چیست؟

می دانید کاربرد دی کلسیم فسفات چیست؟

آیا می دانید کاربرد دی کلسیم فسفات چیست؟ همانگونه که در بالا اشاره شد به دلیل تامین کلسیم و فسفر دام و طیور مهمترین کارایی این محصول استفاده به عنوان مکمل غذایی می باشد از اساسی ترین خواص کلسیم و فسفر در سلامت دام و طیور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موثر در متابولیسم اسیدهای آمینه و تشکیل پروتئین
  • تاثیر در تشکیل و حفاظت استخوانها و دندانها
  • فعالیت های فیزیولوژیکی قلب
  • موثر بر تولید مرغ و تخم مرغ
  • افزایش اشتها که موجب افزایش وزن میشود
  • بهبود قدرت باروری
  • چربیها را از خون به زرده ‌تخم مرغ انتقال می دهد
  • کمک به فعالیت های صحیح دستگاه گوارش

قابل توجه پرورش دهندگان دام و طیور این محصول به دلیل خواص بی شماری که دارد مورد تایید سازمان جهانی  غذا و دارو قرار گرفته و استفاده از آن در دنیا روز به روز در حال افزایش می باشد چنانچه قصد خرید این محصول را دارید از طریق تماس تلفنی یا واتساپ سفارشات خود را به ثبت رسانید.

بازرگانی فروش دی کلسیم فسفات برند پویا

بازرگانی فروش دی کلسیم فسفات برند پویا

بازرگانی فروش دی کلسیم فسفات برند پویا فسفات این محصول را مستقیم از درب کارخانه برای مشتریان ارسال خواهد کرد از همین رو خریدار شاهد پایین ‌ترین قیمت بازار خواهید بود و همواره از خرید خود رضایت مند می باشد.

لازم به ذکر است که هدف اصلی این مرکز فروش جلب رضایت مشتریان می باشد بنابراین اگر در زمان تحویل کالا  از نظر بسته‌بندی یا تاریخ  انقضاء دچار نقص بود کافیست با هماهنگی مشاوره فروش محصول را مرجوع کنید تا در کمترین زمان تعویض و ارسال گردد.

برترین واحد تولیدی دی کلسیم فسفات در کشور

برترین واحد تولیدی دی کلسیم فسفات در کشور

کارخانه پویا فسفات به عنوان برترین واحد تولیدی دی کلسیم فسفات در کشور در حال فعالیت می باشد و به دلیل کیفیت اصل و بدون ناخالصی محصول نظر مثبت بسیاری از خریداران را به خود جلب نموده است البته کیفیت در این محصول حرف اول را میزند چون سلامت دام و طیور را تحت تاثیر قرار می دهد.

این وبسایت به دلیل همکاری مستقیم با کارخانه تولید کننده امکان خرید غیر حضوری این پودر پر کاربرد را فراهم کرده تا متقاضیان از اقسام نقاط کشور به راحتی جهت ثبت سفارش و تحویل سریع و به موقع محصول اقدام نمایند.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *