مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات دی کلسیم فسفات مارک پویا فسفات تولید ایران

آنچه در این مقاله میخوانید.....

صادرات دی کلسیم فسفات تولید ایرانبازرگانی فروش دی کلسیم فسفات مارک پویا فسفاتتولیدکنندگان داخلی دی کلسیم فسفات در کشوربهترین قیمت دی کلسیم فسفات جهت صادرات
صادرات دی کلسیم فسفات

صادرات دی کلسیم فسفات با مارک پویا فسفات تولید ایران بسیار رواج پیدا کرده است لذا مشاوران فروش این سایت آماده هستند تا با پاسخ به تمام پرسش های شما، شما را در خریدی مطمئن و پر سود یاری دهند.

دی کلسیم فسفات که با نام اختصاری DCP شناخته می شود از واکنش شیمیایی اسید فسفریک و کربنات کلسیم به دست خواهد آمد و کاربرد اصلی آن تأمین کردن و متعادل ساختن نسبت کلسیم و فسفر در خوراک دام و طیور می باشد.

۲ عنصر کلسیم و فسفر در رژیم غذای دام و طیور بسیار ضروری و حائز اهمیت می‌باشد زیرا موجب بهبود توسعه سیستم استخوان ها و افزایش بازدهی تولید خواهند شد.

صادرات دی کلسیم فسفات تولید ایران

صادرات دی کلسیم فسفات تولید ایران به سایر کشورها موضوعی مهم می باشد که در چند سال اخیر رونق پیدا کرده و به صنعت صادرات کشور نیز کمک شایانی کرده است.

همه محصولات برای صادرات باید از بهترین درجه کیفیت برخوردار باشند که زمینه دی کلسیم فسفات نیز همین موضوع صدق می کند شایسته است بدانید که مدد تولیدکنندگان ایرانی این پودر با معتبرترین آنالیز کاملا استاندارد و بهداشتی در کشور تولید به بازارهای جهانی عرضه شده است.

صادرات این محصول به صورت مستقیم از واحد تولیدی با ارزانترین قیمت در حیطه فعالیت مرکز فروش پویا فسفات می باشد مشتریان گرامی برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه ارسال بار می توانند با این سایت فروش در ارتباط باشند.

بازرگانی فروش دی کلسیم فسفات مارک پویا فسفات

بازرگانی فروش دی کلسیم فسفات مارک پویا فسفات

دی کلسیم فسفات از برترین و کامل ترین منابع تامین کلسیم و فسفر در جیره غذای حیوانات باشد از همین رو مورد توجه ویژه دامداران قرار گرفته و خرید اینترنتی آن بیشترین حجم سفارش را به خود اختصاص داده است.

بازرگانی فروش دی کلسیم فسفات مارک پویا فسفات در استان کرمان به دلیل فعالیت در هر دو زمینه تولید و توزیع این محصول توانسته دست دلالان را از فروش این محصول کوتاه کند و مناسب ترین قیمت این کالا را مستقیماً به دست خریدار برساند.

این شرکت بازرگانی برای فراهم ساختن شرایط خرید بهتر و جلب رضایت خریدار اقدامات زیادی انجام داده که عبارتند از:

  • ارائه محصول با کمترین قیمت بازار
  • فروش محصول اصل و مرغوب
  • ارائه انواع برند های با کیفیت درجه یک
  • ارسال سریع به سراسر کشور
  • فروش به دو شیوه حضوری و غیر حضوری
  • خدمات ویژه پس از فروش
  • تخفیفات فوق العاده در خرید عمده

تولیدکنندگان داخلی دی کلسیم فسفات در کشور

تولیدکنندگان داخلی دی کلسیم فسفات در کشور

از اضافه کردن دی کلسیم فسفات به جیره غذایی دام و طیور به عنوان یک مکمل خوراکی فواید بی شماری همچون ایجاد سریعتر پوسته تخم مرغ در طیور، افزایش قدرت باروری آنها، بهبود سیستم ایمنی بدن، افزایش هرچه بیشتر اشتها در حیوانات، کمک به انعقاد خون و … عاید شان خواهد شد.

تولید کنندگان داخلی دی کلسیم فسفات در کشور زمانی که استقبال ویژه دامداران را از این محصول دیدند تمام تلاش خود را به کار گرفتن تا این پودر را با بهترین کیفیت تحت نظر کارشناسان مجرب تولید کنند و در چند سال اخیر به گونه‌ای پیشرفت کرده اند که واردات این محصول به ایران به صفر رسیده و فقط تولیدات داخلی مورد خرید و فروش قرار میگیرند.

بهترین قیمت دی کلسیم فسفات جهت صادرات

بهترین قیمت دی کلسیم فسفات جهت صادرات

بهترین قیمت دی کلسیم فسفات جهت صادرات را از وب سایت مقابل جویا شوید زیرا این مجموعه با کارخانه تولیدی همکاری مستقیم داشته و محصول را از کارخانه با قیمت شرکت تولیدی عرضه خواهد کرد جهت استعلام قیمت روز این محصول می توان از قسمت مشاوره و فروش به کارشناس مجموعه مراجعه کنید تا با مقایسه قیمت ها با سایر سایت ها بهترین انتخاب خود را تجربه نمایید.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *