مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صدف معدنی سایز شکری برای مرغ تخمگذار

آنچه در این مقاله میخوانید.....

انواع کاربرد صدف معدنیانواع پودر صدف پودریصدف معدنی چیست؟تولید پودر صدف معدنی گلستان با بالاترین کیفیتفروش پودر صدف معدنی گرانولی برای فارم گوشتی مرغ
پودر صدف معدنی سایز شکری برای مرغ تخمگذار

صدف معدنی سایز شکری مرغ تخمگذار را همان طور که می دادیم صدف معدنی داری چهار نوع سایز بندی میباشد که سایز کوچک آن سایز پودری سایز شکری و سایز ریز شکری و سایز درشت ترینآن سایز گرانولی میباشد.هر یک از انواع این صدف معدنی برای مصارف گوناگون کاربرد دارند. سایز شکری که میخواهیم در مورد این سایز توضیح بدهیم این نوع از صدف معدنی جهت مصارف فارم های گوشتی و پلت و مرغ تخمگذار جوان و نیز بلدرچین کابرد بسزایی دارد.

 

مرغ تخمگذار

انواع کاربرد صدف معدنی

  • مرغ تخمگذار
  • مرغ گوشتی
  • بلدرچین
  • بوقلمون
  • شتر مرغ

مرغ

انواع پودر صدف پودری

  • سایز پودری
  • سایز مش 400

سایز پودری

صدف معدنی چیست؟

صدف معدنی چیست و از کجا استخراج میشود؟ صدف معدنی خالص ترین نوع کلسیم در طبیعت میباشدکه به اسم صدف کوهی نیز معروف میباشد. بدون هیج گونه فعل و انفعالات شیمیایی در دل طبیعت بصورت صخره ای و سنگ بوجود آمده است.و فقط بشکل بیولوژی و مکانیکی بصورت پودر و گرانولی موچود است .مهمتر از همه بعنوان محصولی صد در صد ارگانیک که بهترین جایگزین بنتونیت زئولیت و گچ و کربنات های دیگر میباشد.

تولید پودر صدف معدنی گلستان با بالاترین کیفیت

از سالهای دور و دراز در منطقه شمالی گنبد کاووس در استان گلستان معادن بسیار زیادی وجود داشت که این معادن چندین نوع ماده معدنی را در دل خود جا کرده اند.
یک نمونه از مواد معدنی استخراج شده از این معادن صدف معدنی میباشد که کاربرد های فراوانی دارد. تولید پودر صدف معدنی هم اکنون با بهره گیری از حداکثر توان علمی و فنی خود و با بکار گیری مدرن ترین دستگاه های تکنولوژی و ماشین آلات از شرکت های برند دنیا تولید صدف معدنی ما را به بالاترین کیفیت مطلوب رسانده است.و توانسته است رضایت تمامی مشتریان را به خود جلب کند.

گلستان

فروش پودر صدف معدنی گرانولی برای فارم گوشتی مرغ

صدف معدنی داری چند نوع سایز بندی میباشد.یکی از پرفروش ترین آنها صدف معدنی گرانولی است که این نوع سایز بندی جهت مصارف فارم های گوشتی و تخمگذار و مادر و اجداد و شتر مرغ و نیز بوقلمون و بقیه پرندگان مورد استفاده قرار میگیرد. استخوان سازی انعقاد خون دام و طیور بویژه گاوهای شیرده و مرغ های تخمگذار درصد کلسیم بالا و عناصر مضر کم و قابلیت جذب بالایی نیز از مزایای مصرف صدف معدنی میباشد.

 

 

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *