مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه صدف معدنی شکری خالص با کیفیت عالی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

صدف معدنی شکری در خوراک دام طیور

صدف های معدنی از خالص ترین منابع کلسیم هستند که امروزه بصورت پودر شکری در سایز های مختلف تهیه می شوند و بعد از کوبیده شدن با کیفیت عالی عرضه می گردند.
صدف معدنی و صدف های کوهی از خالص ترین منابع سرشار از املاح معدنی به شمار می روند که در این بین صدف های معدنی دارای بیشترین کلسیم بوده و به خاطر روند تولید شان طی میلیون ها سال فاقد ناخالصی می باشند و همچنین بخاطر قرار گرفتن در بستر رودخانه یا دریا بعد از چندین هزار سال، کلسیم غنی شده در آنها تجمع یافته است به همین خاطر این صدف ها در صنایع گوناگون کاربرد دارند و برای تامین کلسیم بکار می روند.

صدف معدنی شکری در خوراک دام طیور

صدف های معدنی همانطور که گفتیم در صنایع گوناگون بکار می روند که یکی از آنها صنعت تولید خوراک برای دام، طیور و آبزیان می باشد.
با بکار گرفتن صدف های معدنی درخوراک دام و آبزیان و همچنین در دان مرغ و طیور پرورشی، برخی از نیازهای اساسی این جانداران تا حدودی مرتفع می گردند که در این بین کلسیم بیش از هر ماده دیگری تامین شده و این بخاطر وجود حجم زیاد کلسیم در صدف های معدنی ست.
درکل صدف های معدنی ذخیره های مملو از کلسیم اند که مصرفشان در تولید خوراک و دان ضروری ست بهمین دلیل امروزه این صدف ها در سایزهای گوناگون خرد شده و کوبیده می گردند و در قالب پودری، شکری، گرانول یا مش بفروش می رسند.
هریک ازین سایزها برای دسته خاصی از جانداران پرورشی مناسب اند بعنوان مثال پودر های صدف معدنی شکری که سایز یک تا سه میلیمتر دارند، جهت مصارف فارم های گوشتی بکار رفته و برای پولت یا مرغ های جوان تخمی بهترین کاربرد را داشته و حتی در دان بلدرچین های پرورشی مورد استفاده قرار می گیرند و تامین کلسیم مورد نیاز این جانداران را برعهده دارند. در پایان خاطر نشان شویم که این مواد معدنی و صدف ها امروزه با خالص ترین کیفیت در معرض فروش قرار می گیرند و با کیفیت عالی عرضه می گردند.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *