مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه صدف معدنی پودری با کیفیت خوب

آنچه در این مقاله میخوانید.....

صدف های معدنی سایز پودری

صدف های معدنی پودری، اندازه و سایز قابل قبولی از صدف های معدنی فرآوری شده از کارخانه های صدف کوب می باشند که با کیفیت خوبی عرضه شده و در قیمت های مناسب قابل خریداری اند.
صدف های معدنی محصولاتی هستند که امروزه از کارخانه های صدف کوبی با سایز های گوناگون عرضه می شوند و پیش از آن در معادن توسط مدرن ترین دستگاه ها استخراج گشته اند.
صدف های معدنی کاربرد های متفاوتی در صنایع مختلف دارند که یکی ازین صنایع تولید و تهیه خوراک آبزیان، دام و طیور پرورشی می باشد و هدف ازین استفاده تامین مواد معدنی جانداران پرورشی ست که به تامین بخش اعظمی از کلسیم شان منجر می شوند.

صدف های معدنی سایز پودری

صدف های معدنی همانطور که اشاره کردیم در چندین سایز مختلف توسط کارخانه های معتبر عرضه می شوند که سایز شکری، گرانول و پودری می باشد.
هریک ازین ها در سایزهای مختلف هستند و بنا بر نیاز فارم های پرورشی ارائه می گردند بعنوان مثال سایز پودری برای گاوهای شیری یا گوشتی مناسب است.
صدف های معدنی پودری سایزی بین صفر تا یک میلیمتر دارند و در کارخانه های تولید کننده بهترین خوراک های دامی کاربرد فراوانی دارند و بهترین تامین کننده املاح معدنی برای گاوهای شیرده پرتولید می باشند و همچنین در پرورش و خوراک دهی به گاوهای پرواری بهترین اثربخشی را داشته و تامین کننده کلسیم شان می باشند.
صدف های معدنی پودری از هرنوع آلودگی در سنگ کربنات عاری می باشند و دلیل این امر نهفته شدن شان در زیر زمین است که در طی میلیون ها سال شکل گرفته اند.
درحال حاضر صدف های معدنی با کیفیت خوبی به بازار روانه شده اند و بعنوان مکمل هایی سرشار از املاح مفید و کلسیم بفروش می رسند.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *