مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مرغوب ترین صدف معدنی خالص کلسیم

آنچه در این مقاله میخوانید.....

عرضه صدف معدنی خام

صدف های معدنی مختلفی در راستای تامین کلسیم بدن جانداران پرورشی یا مصرف در صنایع دیگر استخراج می گردند که بصورت خالص عرضه شده و با مرغوب ترین کیفیت بفروش می رسند.
صدف های معدنی در واقع نوعی منبع کلسیمی است که املاح معدنی مختلفی را در طی میلیون ها سال در خود جمع کرده است و اغلب این صدف ها در اطراف دریا یافت می شوند البته برخی از صدف های معدنی استخراج شده امروزه نزدیکی دریا نیستند چراکه طی میلیون ها سال دریاهایی دیگر در مناطق دیگر متولد شده اند و دریای مربوط به این صدف ها طی گذشت زمان خشک گردیده اند.
بطور کلی صدف های معدنی حاوی املاح ریز و معدنی هستند که در این بین کلسیم بیشترین میزان را دارد به همین علت گاهی از صدف های معدنی بعنوان منابع کلسیمی یاد می کنند.

عرضه صدف معدنی خام

صدف های معدنی خام خالص ترین ذخیره های کلسیم هستند که امروزه بعد از استخراج بصورت خام به کارخانه های گوناگون عرضه می شوند و در آنجا توسط دستگاه صدف کوب به سایزها و اندازه های متنوعی تبدیل می گردند یعنی صدف ها با کوبیده شدن و خرد شدن در سایز شکری، گرانول یا پودر هایی با سایز های دیگر بفروش می رسند.
استخراج صدف معدنی و تبدیل آن به پودر با اهداف گوناگونی صورت می گیرد که یکی ازین هدف ها تهیه خوراک دام طیور است. با بکار گرفتن این صدف ها در خوراک دام، آبزیان و دان طیور پرورشی بهترین کلسیم را در بدن جانداران تامین می سازند.
خوب است بدانید که صدف ها در هر سایزی برای نژاد های خاصی از جانداران پرورشی کاربرد دارند یعنی صرف های معدنی سایز گرانول برای گونه ای خاص از طیور مثل طیور تخمی و مادر یا شترمرغ ها و بوقلمون ها کاربرد دارند یا اینکه صدف های معدنی با سایز شکری مناسب ترین منبع تامین کننده کلسیم فارم های گوشتی یا مرغ های جوان به حساب می آیند که این تفاوت بخاطر اندازه دانه های خرد شده صدف می باشد و بسته به تحمل جانداران مورد استفاده قرار می گیرند.
لازم به ذکر است که تمامی صدف های معدنی استخراج شده در ایران امروزه با مرغوب ترین کیفیت فرآوری شده اند زیرا دستگاه های استخراج و صدف کوبی تماماً مدرن و مجهز هستند و همچنین خوب است بدانید که این محصولات بصورت عمده و آنلاین هم عرضه می گردند.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *