مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش بهترین مکمل غذایی طیور و صدف معدنی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

صدف معدنی مکمل کلسیم

انواع مختلفی از بهترین مکمل های غذایی و معدنی در جهت خوراک دهی به دام و طیور عرضه می گردند که صدف های معدنی یکی ازین محصولات می باشند و با بهترین درجه کیفی، سرشار از کلسیم بفروش می رسند.
مکمل های غذایی دام و طیور محصولاتی متشکل از مواد معدنی خالص می باشند که امروزه برای تولید خوراک مرغوب دام و طیور تهیه می گردند و در راستای ارتقای کیفیت خوراک دام، آبزیان یا دان مرغ مورد استفاده قرار می گیرند.
بطور کلی مکمل های غذایی که برای دام، آبزیان یا طیور پرورشی تولید می شوند از محصولاتی پراستفاده و سودمند می باشند که کیفیت گوشت، شیر یا تخم های بدست آمده از جانداران پرورشی را تحت تاثیر قرار می دهند و به نوعی سلامت جانداران و مصرف کنندگان فرآورده های پروتئینه را تضمین می نمایند.

صدف معدنی مکمل کلسیم

این مکمل ها در اشکال گوناگونی امروزه بفروش می رسند و با بهترین قیمت ها در اختیار مشتریان قرار می گیرند، برخی از مکمل ها حاوی پروتئین حیوانی خالص هستند، برخی دارای پروتئین های گیاهی و برخی هم ممکن است از کلسیم فراوان یا آهن زیاد برخوردار باشند مثل صدف های معدنی که بهترین مکمل های غذایی غنی از کلسیم اند.
صدف های معدنی بیشترین کلسیم را دارا هستند و باعث می شوند طیور در فارم های تخمی کمبود کلسیم را تجربه نکنند و این امر خود به ارتقای کیفی تخم مرغ ها منجر شده و مصرفش توسط مرغ نوعی ضامن سلامتی ست.
صدف های معدنی تنها منابع خالص و سرشار از کلسیم می باشند و بخاطر اینکه میلیون ها سال روند شکل گیری شان بطول انجامیده، خالص و بدون ناخالصی هستند ازین رو مصرف شان در فارم های تخمگذار و حتی پرورش دام ها زیاد شده است.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *