مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش دی کلسیم فسفات دامی مارک پویا فسفات

آنچه در این مقاله میخوانید.....

نمایندگی فروش دی کلسیم فسفات دامیکارخانه تولید دی کلسیم فسفات مارک پویا فسفاتآخرین قیمت دی کلسیم فسفات دامی درب کارخانهبررسی میزان مصرف دی کلسیم فسفات دامی
فروش دی کلسیم فسفات دامی

فروش دی کلسیم فسفات دامی با مارک پویا فسفات در این شرکت بازرگانی صورت می پذیرد لذا مشتریان می توانند جهت خرید بهترین استاندارد دی کلسیم فسفات با ما همراه باشند.

پودر دی کلسیم فسفات به عنوان یک مکمل خوراکی عالی نیاز حیوانات پرورشی را به فسفر و کلسیم تامین می نماید و به رشد بهتر و سالم تر آنها کمک خواهد کرد.

کارخانجات تولیدی برای تهیه این محصول از روش های مختلفی استفاده خواهند کرد که برخی از آنها شامل خشک کردن استخوان، استفاده از خاک فسفات، استفاده از اسید فسفوریک و سوزاندن استخوان می شوند.

نمایندگی فروش دی کلسیم فسفات دامی

نمایندگی فروش دی کلسیم فسفات دامی در استان تهران این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه به بازار عرضه کرده است و موجب شده مشتریان از اقسام نقاط کشور راحت جهت تهیه محصول اقدام نمایند.

دی کلسیم فسفات پودری سفید رنگ و بدون بو است که در دو نوع خشک و آبدار به تولید رسیده و بیشترین کاربرد را در صنعت خوراک دام به خود اختصاص داده است.

از بهترین راهکارها برای تهیه این محصول با کیفیت اصل و به صورت عمده مراجعه به نمایندگی‌ها در شهرهای مختلف  همچون تهران، اصفهان، کرمان، شیراز، مشهد، تبریز و … می باشد چنانچه قادر به برقراری ارتباط حضوری با این مراکز نیستید می توان سفارشات خود را از طریق تماس تلفنی یا واتساپ در این سایت ثبت نمایید.

کارخانه تولید دی کلسیم فسفات مارک پویا فسفات

کارخانه تولید دی کلسیم فسفات مارک پویا فسفات

فرآیند تولید دی کلسیم فسفات به این صورت می باشد که از واکنش شیمیایی کربنات کلسیم با اسید فسفریک به دست می آید و با فرمول مولکولی dcp شناخته می شود.

از مهمترین تاثیرات فسفر و کلسیم در واکنش های متابولیکی و بیوشیمیایی بدن دام ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. رشد و استحکام سیستم استخوانی
  2. انعقاد خون
  3. تبادلات سلولی و فعالیت‌های عصبی
  4. فعالیت های صحیح سیستم گوارش
  5. فعالیت های فیزیولوژیکی قلب

کارخانه تولید دی کلسیم فسفات مارک پویا فسفات با بهره مندی از بهترین روش های تولید و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب این محصول را با کیفیتی عالی تر از محصولات نا مرغوب چینی تولید و به بازار عرضه کرده است و امروزه به عنوان معتبرترین برند این محصول در فروشگاه ها خرید و فروش می‌شود.

آخرین قیمت دی کلسیم فسفات دامی درب کارخانه

آخرین قیمت دی کلسیم فسفات دامی درب کارخانه

نمایندگی به دلیل رابطه مستقیم با کارخانجات تولیدی همواره منصفانه ترین قیمت ها را عرضه خواهند کرد همچنین برای جلب رضایت مشتریان میزان تخفیفات ویژه ای را برای خریداران عمده در نظر گرفته اند که به کاهش قیمت کمک خواهد کرد.

آخرین قیمت دی کلسیم فسفات دامی درب کارخانه را می توانید از این هم مرکز پخش استعلام بگیرید لذا به دلیل ثابت نبودن قیمت این محصول از ارائه لیست  قیمت ها در وبسایت معذوریم و توصیه می شود قبل از اقدام به خرید برای مشاهده لیست کامل قیمت انواع محصولات از طریق فضای مجازی با مدیر فروش ارتباط برقرار نمایید.

بررسی میزان مصرف دی کلسیم فسفات دامی

بررسی میزان مصرف دی کلسیم فسفات دامی

بررسی میزان مصرف دی کلسیم فسفات دامی به عوامل زیادی همچون نوع نژاد، سن و … بستگی خواهد داشت و برای هر دام میزان استفاده از این محصول متفاوت می باشد جهت اطلاع از مقدار دقیق استفاده از آن کافیست به مشاور فروش مرکز مراجعه فرمایید.

از رایج ترین روش های تهیه این محصول خرید از فروشگاه های آنلاین می باشد و این سایت فروش از پر بازدید ترین سایت ها محسوب می شود زیرا محصول مورد نظر را در سریعترین زمان ممکن و با بهترین شرایط به دست خریدار می رساند پس این فرصت گرانبها را از دست ندهید و هم اینک جهت ثبت سفارش از طریق  شماره تماس ارائه شده اقدام نمایید.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *