مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش دی کلسیم فسفات طیور با قیمت کارخانه

آنچه در این مقاله میخوانید.....

فروش دی کلسیم فسفات طیور مارک پویا فسفاتبهترین قیمت دی کلسیم فسفات درب کارخانهمیزان مصرف دی کلسیم فسفات و کاربرد آنتولید کننده دی کلسیم فسفات در کرمان
فروش دی کلسیم فسفات طیور

فروش دی کلسیم فسفات طیور با قیمت کارخانه در این مجموعه صورت می پذیرد برای دریافت آنالیز دی کلسیم فسفات و اطلاع از میزان مصرف آن با ما همراه باشید.

دی کلسیم فسفات که معمولاً با نام اختصاری DCP شناخته می شود برای نخستین بار در قرن نوزدهم میلادی کشف شده و به طور کلی از واکنش شیمیایی اسید فسفریک با کربنات کلسیم به دست خواهد آمد.

این محصول به دلیل داشتن ۲۲ درصد کلسیم و ۱۸ درصد فسفر به عنوان یک مکمل غذایی عالی برای تامین نیاز دام و طیور به ۲ عنصر حیاتی فسفر و کلسیم مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش دی کلسیم فسفات طیور مارک پویا فسفات

فروش دی کلسیم فسفات طیور با مارک پویا فسفات در حجم های بالا به شیوه اینترنتی در این شرکت بازرگانی صورت می پذیرد به گونه ای که نیاز بسیاری از مراکز پرورش طیور صنعتی را به بهترین نحو ممکن تامین نموده است جهت دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه سفارش این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

دی کلسیم فسفات به روش های متنوع به تولید می رسد که مهمترین آنها شامل روش های سنتی، روش های مدرن و امروزی، روش های صنعتی و استاندارد می باشد.

با توجه افزایش متقاضیان این محصول در کشور کارخانه پویا فسفات در استان کرمان ماه تکیه بر دانش روز دنیا و همچنین تحت نظر کارشناسان متخصص  این محصول را با آنالیز درجه یک به تولید رسانده و نیاز بازار را تامین کرده است.

بهترین قیمت دی کلسیم فسفات درب کارخانه

بهترین قیمت دی کلسیم فسفات درب کارخانه

قطعاً بهترین قیمت دی کلسیم فسفات را از درب کارخانه دریافت خواهید کرد زیرا حذف واسطه ها و کوتاه کردن دست دلالان موجب کاهش قیمت نهایی این محصول خواهد شد که نتیجه آن سودآوری بیشتر برای خریدار می باشد.

علاوه بر از سطح کیفی، روش های تولید، نوع بسته بندی و  حجم خریداری شده نیز در قیمت‌ گذاری اثرگذار خواهد بود از همین رو از همین رو توصیه می شود برای مشاهده لیست کامل قیمت ها از طریق فضای مجازی با مدیر فروش در ارتباط باشید.

میزان مصرف دی کلسیم فسفات و کاربرد آن

میزان مصرف دی کلسیم فسفات و کاربرد آن

در صورتی که برای مرغ های تخمگذار درصد بیشتری باید استفاده گردد.

این محصول کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد که مهمترین آن استفاده به عنوان یک مکمل غذایی میباشد بسیاری از پرورش دهندگان دام و طیور برای غنی تر بودن خوراک و همچنین تامین نیاز کلسیم و فسفر  از این پودر استفاده خواهند کرد.

میزان استفاده از این پودر در جیره غذایی دام و طیور به نژاد و سن آنها بستگی خواهد داشت و ثابت نمی باشد به عنوان مثال برای مرغ های پرواری و گوشتی استفاده از ۱۲ کیلوگرم در یک تن تغذیه مناسب می باشد در این سایت سعی نمودیم اطلاعات کافی در زمینه میزان مصرف دی کلسیم فسفات و کاربرد آن را ارائه دهیم لذا مشاوران فروش ما آماده هستند تا با پاسخ دادن به دیگر پرسش های شما، شما را در انتخابی مطمئن و به صرفه  یاری دهند.

تولید کننده دی کلسیم فسفات در کرمان

تولید کننده دی کلسیم فسفات در کرمان

همانگونه که در بالا ذکر شد یکی از روش های تولید دی کلسیم فسفات به صورت سنتی و ابتدایی می باشد که در این روش باید اسید فسفریک تصفیه نشده را بر روی کربنات کلسیم، آهک پودر شده و پودر سنگ بریزند و با استفاده از بیل آن را هم زده شود تا در نهایت پودری نیمه خشک به دست آید و زمانی که به طور کامل خشک شد آن را آسیاب کرده و به پودری سفید رنگ و بدون بو  تبدیل میکنند.

تولید کننده دی کلسیم فسفات در کرمان محصولات خود رام مستقیم از این سایت به بازار ارائه کرده است چنانچه قصد تهیه عمده این محصول را دارید سفارشات خود را به ثبت رساند تا در سریعترین زمان ممکن بار را در شهر خود تحویل بگیرید.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *