مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش صدف معدنی کربنات کلسیم ارگانیک

آنچه در این مقاله میخوانید.....

صدف معدنی

کربنات کلسیم ارگانیک همان صدف معدنی می باشد که به خاطر داشتن کلسیم با خلوص بالا در زمره بهترین منابع کلسیم شناخته می شود و در دان مرغ و خوراک دامی بکار می رود و فروش نسبتاً بالایی دارد.
دام و طیور همانند ما انسان ها برای اینکه بتوانند کار کنند و سودمند واقع شوند باید انرژی لازم را داشته باشند و این انرژی را با مصرف مواد غذایی مقوی و همچنین تامین احتیاجات ضروری بدست می آورند که در این خصوص اگر بتوانند تمام نیازهای شان را مرتفع سازند به خوبی سودمند واقع می گردند اما اگر نتوانند به تامین نیازهای شان بپردازند نه تنها تولید ندارند و سودمند واقع نمی شوند، بلکه بیمار می گردند و احتمال مرگ شان هم بسیار است و به پرورش دهندگان ضرر های زیادی وارد می آورند بنابراین پرورش دهندگان باید برای پیشگیری از بروز چنین ضررهایی بهترین مواد خوراکی و مرغوب ترین دان را در اختیار دام و طیور پرورشی قرار دهند.
برخی از دان های عرضه شده برای مرغ های تخمی خوب هستند و برخی برای مرغ های گوشتی که هریک به نوعی نیاز مرغ را رفع می کنند و از مواد خاصی در آنها بکار می رود تا مرغ با مصرف دان از آن مواد بی نیاز گردد مثل صدف معدنی.

صدف معدنی

صدف معدنی یا کربنات کلسیم ارگانیک محصولی است که برای تامین نیاز مرغ یا دام به خوراک شان افزوده می شود و باعث می شود مرغ ها از برخی مواد بی نیاز شوند در نتیجه تولید خوبی خواهند داشت یا به بیانی دیگر سودمند واقع می گردند.
وجود کلسیم در بدن مرغ ها ضروری ست که این ماده در مرغ های تخمگذار نیز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و باید در دان و جیره های غذایی مرغ های تخمی کلسیم به مقدار فراوان وجود داشته باشد به این خاطر که مرغ های تخمی با گذاشتن تخم 60 درصد کلسیم شان را از دست داده اند و برای اینکه بتوانند مجدد تخمگذاری کنند باید از کلسیم بی نیاز شوند بنابراین وجود منابع کلسیم در دان شان ضروری بوده و اگر این منابع صدف های معدنی باشند بی شک بهترین و بیشترین میزان کلسیم به بدن مرغ ها وارد می گردد.
صدف های معدنی خالص ترین کلسیم را دارند و این بخاطر فسیل شدن صدف هاست که آنها را عاری از مواد اضافی و ناخالصی کرده است و بهترین ذخیره کلسیم برای مرغ ها می باشد و همچنین امروزه با اشکال مختلفی و اغلب بصورت پودری بفروش می رسند.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *