مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش صدف معدنی کلسیم گلستان

آنچه در این مقاله میخوانید.....

تولید و توزیع صدف معدنی

صدف های معدنی گلستان از منابع و ذخایری بسیار غنی هستند که کلسیم و دیگر مواد مغذی مورد نیاز دام و طیور را در خود دارند و از گلستان استخراج می گردند و همچنین بصورت خام یا پودری بفروش می رسند.
امروزه در گلستان انواع گوناگونی از صدف های معدنی با غنی ترین کلسیم استخراج می گردند که بعد از استخراج مورد استفاده خوراک دامی قرار می گیرند. صدف های معدنی گلستان بعلت شرایط مساعد محیطی و فسیل شدن کمترین درصد از ناخالصی ها را دارند و با بهترین سطح کیفیتی ارائه می گردند.

تولید و توزیع صدف معدنی

صدف های معدنی گلستان بعد از استخراج به کارخانه هایی موسوم به صدف کوبی وارد می شوند و در آنجا بعد از آسیاب شدن به اشکال مختلفی همچون گرانول، مش، پودری یا شکری در آمده و همچنین بعنوان اصلی ترین ذخایر کلسیم بفروش می رسند.
این محصولات با داشتن بیش از پنجاه درصد کلسیم خالص در زمره بهترین صدف های معدنی شناخته می شوند و توسط معتبر ترین آزمایشگاه ها تایید شده اند.
صدف های معدنی گرانول اغلب در سایر دو میلیمتر الی چهار میلیمتر تولید شده اند و صدف های شکری هم کمتر از سه میلیمتر می باشند و تمامی شان با هضم خوب در بدن دام و طیور به تامین کلسیم و مواد معدنی می پردازند.
امروزه این صدف ها در تغذیه و خوراک دام و طیور نقش بسیار مهمی ایفا می کنند و وجود شان برای تمامی دام های گوشتی و به خصوص شیری الزامیست چراکه بطور مستقیم به سلامت این دام ها کمک می کنند و همچنین برای طیور تخمی ه به تامین کلسیم ازدست رفته طی تخمگذاری منجر می شوند.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *