مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده بهترین صدف معدنی خالص

آنچه در این مقاله میخوانید.....

صدف های معدنی بهترین مکمل کلسیم برای مرغ تخمی

صدف های معدنی خالص امروزه با همان شکلی که از معدن استخراج شده اند قابل خریداری اند و بصورت عمده بفروش رسیده و همچنین با بهترین سطح کیفی عرضه می شوند.
صدف های معدنی استخراج شده از معدن که بعنوان منابع کلسیمی خالص شناخته می شوند از محصولاتی بسیار کاربردی در تولید خوراک دام، طیور و آبزیان می باشند که نه تنها راحت بلع می گردند بلکه برای دستگاه گوارش این جانداران هم مفید واقع می گردند و از همه مهمتر برای طیور تخمی در مزراع تخمگذار نقش تامین کننده کلسیم و مکمل معدنی را دارند.
امروزه این صدف های سودمند در بازار بصورت عمده و خالص بفروش می رسند و بعد از استخراج بصورت خام به دست مشتریان می رسند یعنی امکان خرید مستقیم این صدف ها از معدن وجود دارد که برای خرید بدین صورت باید به سایت ها و دفاتر فروش اینترنتی معتبر مراجعه نمایید و بهترین صدف های استخراج شده از معدن را بصورت آنلاین سفارش دهید.

صدف های معدنی بهترین مکمل کلسیم برای مرغ تخمی

صدف های معدنی همانطور که گفتیم برای خوراک جانداران پرورشی کاربرد زیادی دارند و اگرچه در راه سازی و تولید مصالح ساختمانی یا صنایع دیگر بکار می روند اما در این بحث به اهمیت صدف های معدنی در پرورش مرغ های تخمی می پردازیم.
صدف های معدنی در ابتدا گفتیم که منبعی از املاح معدنی به خصوص کلسیم هستند که این کلسیم و املاح معدنی موجود در آن برای تامین کلسیم و نیازهای اساسی طیور تخمی بسیار سودمند واقع می گردند.
یک مرغ در مزرعه تخمگذار باید در روز یک عدد تخم بگذارد و بعد از اینکه تخمگذاری می کند حدودا 60 درصد از کلسیم بدنش را از دست می دهد زیرا تخم ها خود کلسیم زیادی می گیرند و پوسته تخم مرغ نیز کلسیم فراوان دارد به همین خاطر یک تخمگذاری منجر به از دست دادن درصد بالایی کلسیم می شود بنابراین باید مرغ ها در جیره غذایی شان موادی بخورند که کلسیم را تامین کند و چه چیزی بهتر از صدف های معدنی.
صدف های معدنی خالص ترین شکل مکمل کلسیم هستند زیرا در طول زمان زیاد یعنی چیزی در حدود میلیون ها سال بدین شکل تهیه شده اند و در این زمان طولانی ناخالصی ها از آنها گرفته شده است و بعد از آنالیز مشخص شده است که بهترین کلسیم را دارا می باشند.
کلسیم و سایر املاح معدنی در این صدف ها باعث شده اند که امروزه صدف را در فارم های تخمگذار به جیره غذایی طیور اضافه کنند ولی خوب است بدانید که صدف ها بصورت خالص و خام قابل مصرف نیستند و باید فعل و انفعالاتی در آنها صورت گیرد مثلا از نظر سایز پودر شوند و متناسب با دستگاه گوارش طیور یا توانایی بلع شان خرد گردند که برای این منظور اغلب بصورت گرانول در می آیند.
در پایان خاطر نشان شویم که این صدف ها در هر شکل و اندازه ای در بازار بفروش می رسند و بصورت عمده نیز قابل خریداری اند و حتی بصورت خالص بدون تغییر از مدن به دست مشتریان می رسند.

فروش <a data-ail=صدف معدنی

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *