مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده زئولیت آکواریوم

آنچه در این مقاله میخوانید.....

نکاتی درباره زئولیت آکواریومراهنمای خرید زئولیت آکواریوم

زئولیت آکواریوم یک ماده خیلی سفت مانند سنگ و تقریبا سفید رنگ است که به شکل دانه دانه و قطعات کوچک در بسته بندی های مختلف از لحاظ آن را تولید می‌کنند و از آن در آکواریوم ها استفاده می کنند، فروش زئولیت آکواریوم به صورت عمده از مراکز اصلی تولید این محصول امکان پذیر است بنابراین کسانی که در کار پرورش انواع آبزیان هستند و از زئولیت بیشتر استفاده می کنند بهترین روش خرید زئولیت آکواریوم به طور عمده است، که به طور مستقیم وبدون واسطه می توانند آن را تهیه و خریداری کنند.

فروش عمده زئولیت آکواریوم

نکاتی درباره زئولیت آکواریوم

نکاتی درباره زئولیت آکواریوم زئولیت در واقع می توان گفت یک نوع سنگ است اما سنگی در رده سنگ های معدنی ، زئولیت آکواریوم در واقع نوع ریز شده و خرد شده این سنگ می باشد که در آکواریوم از آن استفاده می کنند به این منظور که مواد سمی و آلودگی های موجود در آب آکواریوم را جذب کند و در واقع مانند یک ضدعفونی کننده و تصفیه کننده عمل می کند که باعث تمیزی آکواریوم شده و تمام مواد مضر مثل آمونیاک و نیترات را از آب می گیرد.

زئولیت علاوه بر این که باعث گرفتن مواد سمی و خطرناک آب می شود حکم نوعی کود تقویت کننده برای آبزیان آکواریوم را دارد چون وجود آن باعث افزایش اکسیژن در آب می شود و این برای تنفس پذیری آبزیان موجود در آکواریوم خیلی تاثیر خوبی داشته است.

در صورتی می توان از این ویژگی های خوب زئولیت در آکواریوم بهره برد که هر چند وقت یکبار آن را تمدید کنید، دوره تمدید آن بستگی به شرایط آکواریوم دارد اگر زیاد آلودگی نداشته باشد به طور ماهانه آن را تمدید کنید در غیر این صورت برای پرورش آبزیان و جلوگیری از ضعیف شدن و از بین رفتن آن ها هر دو هفته یک بار زئولیت آکواریوم را تمدید کنید تا ماهی ها و دیگر آبزیان آکواریوم سرحال و شاد باشند.

راهنمای خرید زئولیت آکواریوم

راهنمای خرید زئولیت آکواریوم همان طور که می دانید زئولیت یک سنگ معدنی است که در کشور ما ایران هم معادن این سنگ به طور قابل توجهی وجود دارد که آن را در مصارف مختلف به کار می گیرند، برای خرید این سنگ معدنی و تصفیه کننده به روش های مختلفی می توان اقدام کرد.

لازم به ذکر بدانید هر چه کیفیت و درصد خلوص زئولیت بیشتر باشد و به صورت بسته بندی شده باشد قیمت بالاتری دارد اما در کل به خاطر اینکه تولید کشور خودمان است از قیمت تقریبا مناسبی برخوردار است.

خرید زئولیت آکواریوم را می توانید به روش مستقیم و همچنین غیر حضوری و اینترنتی از مراکز اصلی تولید آن انجام دهید که اگر عمده خرید بزنید به قیمت مناسب تری نسبت به روش های دیگر می توانید آن را خریداری کنید.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *