مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش کلی صدف معدنی خام با قیمت ارزان

آنچه در این مقاله میخوانید.....

صدف معدنی خام منبع کلسیم
صدف معدنی گلستان

صدف های معدنی و منابع فسیل شده ی سرشار از کلسیم امروزه بعد از استخراج بصورت خام، در معرض فروش قرار می گیرند و بصورت کلی با قیمت بسیار ارزان ارائه می شوند.
صدف های معدنی مختلفی امروزه از نقاط گوناگون کشور و از معادن موجود در نزدیکی دریا بدست می آیند و استخراج می گردند که این صدف ها در جهات گوناگون بکار می روند ولی بیشترین مصرفشان در خصوص تولید خوراک و دان است.
صدف های معدنی بخاطر اینکه در طی سالیان دراز فسیل شده اند دیگر ناخالصی ندارند و به همین علت می توانند در خوراک دام و طیور مصرف شوند و برای جانداران پرورشی سودمند واقع گردند.

صدف معدنی خام منبع کلسیم

صدف های معدنی بعد از اینکه استخراج شدند بصورت خام وارد دستگاه های خاصی در کارخانه های صدف کوبی می شوند و بعد از خرد شدن در سایزهای گوناگون بصورت پودر در می آیند.
در حال حاضر این صدف ها هم بصورت خام و هم در سایز های خرد شده بفروش می رسند و بصورت کلی و عمده در اختیار مشتریان قرار می گیرند و خوب است بدانید که این محصولات بدون افزودنی دیگر با قیمت ارزان قابل خریداری اند.
صدف های معدنی بعد از پودر شدن برای تامین احتیاجات دام و طیور در خوراک شان اضافه می گردند و از آنجایی که دارای کلسیم زیاد هستند بعنوان مکمل سرشار از کلسیم استفاده می شوند.
این ذخیره های سرشار از کلسیم می توانند بسته به سایز شان در تغذیه فارم های تخمی، گوشتی، دام های پرواری و یا شیرده بکار روند، منظور از سایز همان اندازه خرد شدن صدف های خام است که برخی با سایز یک میلیمتر و برخی بصورت پودر های شکری تهیه و فرآوری شده اند.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *