مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع صدف معدنی کلسیم خام

آنچه در این مقاله میخوانید.....

تولید و توزیع صدف های معدنی

صدف های معدنی و سرشار از کلسیم محصولاتی هستند که امروزه هم بصورت خام و هم در انواع سایز های پودر شده قابل خریداری هستند و در قیمت های روز بفروش می رسند.
صدف های معدنی از ذخیره های کلسیم و املاح معدنی می باشند که در صنایع گوناگونی کاربرد دارند و از تولید مصالح ساختمانی گرفته تا تولید خوراک دام و طیور بکار می روند.
این صدف های سرشار از مواد معدنی به خاطر داشتن این مواد است که کاربردشان در صنعت تولید خوراک بیشتر شده یعنی به واسطه کلسیم و مواد عالی بعنوان منابع خوراکی و معدنی در تامین نیاز دام و طیور مصرف می شوند.

تولید و توزیع صدف های معدنی

صدف های معدنی امروزه از نقاط گوناگون کشور استخراج می شوند به خصوص در گلستان که بخاطر نزدیکی به دریا ازین صدف ها به وفور یافت می شود.
این محصولات در حال حاضر بعد از استخراج بصورت خام نیز عرضه می شوند و همچنین در انواع مختلفی از سایزها هم قابل خریداری اند.
صدف های خام بلافاصله بعد از استخراج در معرض فروش گذاشته می شوند و به مصرف کارخانه های تولیدی خوراک و مواد عالی در می آیند و برخی دیگر از صدف ها هم بعد از استخراج و کوبیده شدن توسط کارخانه های صدف کوبی، در سایز ها و اندازه های مورد نیاز بازار تهیه می گردند.
گرانول، پودری یا شکری و مش های دیگر از سایزهای مختلف صدف های معدنی فرآوری شده است که بوسیله دستگاه های مدرن بدین شکل در می آیند یعنی پودر شده و تحت فشار استاندارد با سایز گرانول یا شکری و دیگر اندازه ها تهیه می شوند.
صدف های معدنی و این ذخایر سرشار از کلسیم در حال حاضر با قیمت های مناسب به مراکز پرورشی طیور، دام و آبزیان ارائه می شوند که ازین بین مزارع تخمگذار بیشترین استفاده را دارند و خریداران زیادی ازین مراکز به سوی صدف های معدنی جذب شده اند.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *