مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید زئولیت خوراک دام

آنچه در این مقاله میخوانید.....

مختصری درباره زئولیت خوراک دامخرید بی واسطه زئولیت خوراک دام

قیمت خرید زئولیت خوراک دام تحت تاثیر پارامتر ها و المان های متفاوتی قرار می گیرد که نحوه عرضه این نوع کالا ها از اهمیت بسیار زیادی در این زمینه برخوردار می باشد و تاثیر مستقیم در تعیین قیمت خرید نهایی این نوع محصولات دارد. در راستای همین اهمیت امروزه فرآیند های خرید و فروش انواع زئولیت خوراک دام به صورت مستقیم و اینترنتی انجام می پذیرد.

قیمت خرید زئولیت خوراک دام

مختصری درباره زئولیت خوراک دام

مختصری درباره زئولیت خوراک دام همانطور که مستحضر هستید در سال‌ های اخیر با هدف افزایش بازدهی غذای دام ها از افزودن برخی از ترکیبات مختلف به جیره غذایی آنها مورد استفاده قرار گرفته است و در این میان ترکیبات توصیه شده که دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و می‌ توانند سبب بهبود عملکرد گله‌های دام شوند در اولویت اصلی قرار می‌ گیرند.

استفاده از زئولیت خوراک دام یکی از بهترین فرآیند ها در این زمینه می باشد که استفاده از این محصول باعث می‌ شود، بهبود جذب مواد غذایی در بدن مصرف کنندگان بیشتر می شود. زئولیت خوراک دام در واقع ترکیبی است از کانی های که در راستای داشتن ساختار ویژه شبکه بلوری و خواص فیزیکی اثرات مفید را در پرورش دام و طیور ایفا می نمایند.

این محصولات از ظرفیت تبادل یونی بسیار بالایی برخوردار هستند و می‌ تواند اثرات خود را بیشتر به صورت کاتالیزور به نمایش بگذارد. این محصول دارای عناصر متعدد کلسیم، پتاسیم، آلومینیوم و غیره می باشد که تاثیر بسیار زیادی در افزایش تغذیه دام و طیور دارد.

زئولیت خوراک دام بیشترین تاثیر را در جذب گاز های آمونیومی شکمبه و جلوگیری از مسمومیت حیوان به انجام می رساند و این محصول زمانی که در جیره غذایی دام ها قرار می‌ گیرد، باعث می شود که حیوانات مصرف آب بیشتری داشته باشند و به همین دلیل غذا ها به سرعت در شکمبه آنها هضم می شود.

خرید بی واسطه زئولیت خوراک دام

خرید بی واسطه زئولیت خوراک دام خرید زئولیت دام از روند رو به رشدی برخوردار است و امروزه بسیاری از کارخانه های تولید کننده خوراک دام و طیور از این ترکیب شیمیایی به عنوان بهترین ماده معدنی استفاده می کنند. قیمت زئولیت دام بر اساس کیفیت این محصول و همچنین نحوه عرضه آن مشخص می گردد.

در راستای همین اهمیت امروزه یکی از بهترین فرآیند ها برای خرید این نوع محصولات استفاده از وب سایت اینترنتی مربوطه است که در واقع شرایط خرید بی واسطه و مستقیم را ایجاد می دارد و افراد به راحتی می‌ توانند با قیمت‌ های واقعی نسبت به خرید این نوع کالا ها اقدام نمایند. با ایجاد شرایط خرید بی‌ واسطه زئولیت خوراک دام برای صادرات این نوع کالاها به دیگر کشور ها نیز ایجاد می گردد.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *