مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت صدف معدنی گلستان | تولید و فروش با بالاترین کیفیت

آنچه در این مقاله میخوانید.....

تولید کنندگان صدف معدنی در استان گلستانخرید مستقیم صدف معدنی از تولیدیفروش پودر صدف در گلستان با ارزان ترین قیمتقیمت صدف معدنی در تولیدی های استان گلستانمرکز معاملات صدف معدنی در تهران

صدف معدنی یا کلسیم کربنات در بیشتر از 4 درصد پوسته ی زمین یافت می شود و در سراسر دنیا وجود دارد. این ماده یکی از پرکاربرد ترین مواد برای استفاده بشر است که مستقیما از معادن به دست آمده و در صنعت به کار برده می شود. یکی از موارد کاربرد صدف معدنی یا کلسیم کربنات در تغذیه و خوراک دام و طیور است. کلسیم مورد نیاز بدن طیور از منابع معدنی و غیر معدنی تامین می شود روزانه نزدیک به 30 گرم از کل کلسیم بدن مرغ ها صرف تشکیل پوسته ی یک عدد تخم مرغ می شود. این کلسیم در بدن طیور باید جایگزین شود که یکی از روش های آن استفاده از صدف معدنی در غذای این جانداران است که نسبت به صدف دریایی از قیمت پایین تری برخوردار بوده و به صرفه تر است. قیمت صدف معدنی گلستان بسیار مناسب بوده و محصولی با کیفیت نیز هست.

قیمت صدف معدنی گلستان | تولید و فروش با بالاترین کیفیت

تولید کنندگان صدف معدنی در استان گلستان

تولید کنندگان صدف معدنی در استان گلستانصدف معدنی در استان گلستان معروف تر از سایر شهر ها است و دلیل آن وجود معادن زیاد و با کیفیت در این شهر است. از معادن موجود در استان گلستان بهترین صدف معدنی استخراج می شود و در بازار به فروش می رسد. به سبب وجود این معادن در استان گلستان تولید کنندگان زیادی در آن جا وجود دارند و مشغول به استخراج و تولید صدف معدنی می باشند. بالا بودن کیفیت صدف معدنی گلستان به قدری بر سر زبان ها افتاده که نه تنها در بازار داخلی پر فروش است بلکه در بازار خارج نیز این محصول به فروش می رسد. صدف در ایران به دو صورت معدنی و دریایی وجود دارد که صدف معدنی نسبت به صدف دریایی قیمت کمتری دارد.

خرید مستقیم صدف معدنی از تولیدی

خرید مستقیم صدف معدنی از تولیدیصدف معدنی یا کلسیم کربنات در انواع صدف کوهی و فسیلی موجود است و به صورت پودر، گرانول و شکری در بازار به فروش می رسند. شما می توانید این محصولات را به به صورت مستقیم و حضوری یا از طریق سایت های اینترنتی خریداری نمایید. در ادامه می خواهیم با کاربرد های صدف معدنی بیشتر آشنا شویم:

  1. در صنعت کاغذ سازی
  2. کارخانه های قند و شکر
  3. در صنعت ساخت و ساز
  4. در غذای دام و طیور
  5. کشاورزی
  6. داروسازی
  7. چرم سازی
  8. در صنایع جوش و الکترود

دی کلسیم فسفات نیز ماده ی دیگری است که حاوی کلسیم و فسفر است و نقش مهمی در واکنش های زیست
شیمیایی بدن از جمله فعالیت فیزیولوژیکی قلب، تبادلات سلولی و… و  واکنش
های متابولیکی دارد. در خط تولید دی کلسیم فسفات تمرکز بر این موضوع که
قدرت جذب این ماه بالا باشد زیاد است به همین سبب قابلیت حل شدن در آب و
اسید این محصول نسبت به سایر محصولات بیشتر است و از این نظر خریدار بیشتری
دارد.

فروش پودر صدف در گلستان با ارزان ترین قیمت

فروش پودر صدف در گلستان با ارزان ترین قیمتفروش صدف معدني و پودر صدف که منبع غنی کلسیم است در بازار رونق یافته است. استان گلستان به وجود معادن و منابع فراوان صذف معدنی در آن معروف است. پودر گوش‌ ماهى، پودر استخوان و پودر صدف منبع بسيار غنى کلسیم هستند و در آن ها مقدار مناسبی فسفر نیز وجود دارد. کاربرد پودر صدف و صدف معدنی بیشتر در تغذیه دام ها و طیور است. این ماده دارای عناصر مضر کمی است و در عوض منبع سرشار کلسیم است. این ماده باعث بهبود یافتن قدرت تخم گذاری و همچنین هضم بهتر و راحت تر غذا می شود. همچنین پودر صدف راحت بلعیده می شود و به گلوی پرندگان آسیبی نمی رساند.

قیمت صدف معدنی در تولیدی های استان گلستان

قیمت صدف معدنی در تولیدی های استان گلستانقیمت پودر صدف معدنی بسته به حجم و کیفیت آن دارد و در تولیدی ها و فروشگاه های مختلف متفاوت است. شما
عزیزان از راه های گوناگون می توانید به این محصولات دسترسی داشته باشید. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که خرید اینترنتی را به خرید مستقیم و حضوری ترجیح می دهند می توانید با جست و جو سایت های فروشنده محصول مورد نظر خود را بیابید و به صورت آنلاین سفارش دهید سپس هزینه آن را بسته به قوانین سایت یا از طریق درگاه های بانکی آنلاین و یا جلوی درب منزل خود بپردازید.

مرکز معاملات صدف معدنی در تهران

مرکز معاملات صدف معدنی در تهرانمراکز و نمایندگی های زیادی در شهر های مختلف از جمله تهران وجود دارند که شما می توانید به آن ها مراجعه کرده و این محصولات را خرید نمایید. در این مراکز دی کلسیم فسفات و کلسیم کربنات فروخته می شود که هر کدام به نوعی برای تغذیه دام و طیور مناسب اند. در این مراکز گاه معاملاتی صورت می گیرد و تبادلات و تجارت هایی انجام می شود. شما با مراجعه به این مراکز هر وسیله و لوازمی که نیاز دارید را می توانید به راحتی  خریداری نمایید.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *