مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مصرف صدف معدنی گلستان در دان مرغ تخمگذار

آنچه در این مقاله میخوانید.....

صدف معدنی در غذای مرغ

امروزه برای رفع نیاز کلسیم در مرغ های تخمگذار مواد گوناگونی را در دان ترکیب می کنند که یکی ازین مواد صدف معدنی می باشد و مصرف این صدف ها بصورت پودر شده موجب تامین کلسیم می گردد.
صدف های معدنی در واقع منابعی هستند که در طی سال ها بصورت تدریجی تشکیل شده اند و در آنها کلسیم بیش از هر ماده دیگری یافت می شود. این صدف ها چندین نوع می باشند که اغلب شان در دان طیور و خوراک دام ها بکار می روند اما صدف های معدنی بیشتر برای مرغ های تخمگذار مناسبند و در دان مصرفی شان مورد استفاده قرار می گیرند.

صدف معدنی در غذای مرغ

صدف های معدنی برای چند دلیل در دان مرغ های تخمگذار مصرف می شوند که مهمترین دلیلش وجود کلسیم در صدف است بدین شکل که در صدف های معدنی حجم زیادی از کلسیم موجود می باشد و از آنجایی که مرغ های تخمی در جهت تولید تخم نیاز شدیدی به کلسیم دارند، وجود صدف ها بهترین تامین کننده نیاز مرغ ها خواهد بود بنابراین صدف های معدنی همراه با آهک پودر شده در دان بکار می روند و مجموعا پنج درصد کلسیم را تشکیل می دهند و مرغ با مصرف این مواد می تواند کلسیم از دست رفته اش را که صرف تولید تخم کرده بازپس گیرد.
این صدف ها علاوه بر اینکه برای مرغ های تخمی مثمرثمر واقع می گردند برای دام های گوشتی و پرواری و شیرده هم مفید هستند یعنی باعث می شوند که قابلیت هضم خوراک بالا رود و یا اینکه دام ها شیرهایی با چربی بهتر تولید نمایند.
اکسید منیزیم هم از دیگر مواد موجود در صدف معدنی است که وجودش بصورت خالص تلخ و بدمزه می باشد اما در صدف های معدنی اینچنین نیست و دام ها می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *