مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مکمل دامی با فسفر 30% | قیمت روز انواع مکمل خوراک

آنچه در این مقاله میخوانید.....

قیمت روز انواع مکمل خوراکفروش مکمل دامی با فسفر 30%عرضه کننده مکمل دامی بدون فسفر
مکمل دامی با فسفر 30%

مکمل دامی با فسفر 30% یکی از بهترین ترکیباتی ست که در انواع خوراک دام و طیور کاربرد ویژه دارد. این محصول با قیمت روز در شرکت های تولید کننده موجود بوده و به مشتریان سراسر کشور عرضه می شود.

بسیاری از مجموعه های تولید کننده خوراک دام و طیور در انتخاب مکمل ها دقت زیادی دارند. زیرا این تولیدات با درصد متفاوت راهی بازار شده و همواره استانداردهای موجود در آنها اهمیت زیادی دارد. به این ترتیب باید این تولیدات براساس نوع محصول مد نظر انتخاب شده و با کیفیت عالی در بازار توزیع شوند.

مکمل دامی با فسفر 30%

قیمت روز انواع مکمل خوراک

مکمل خوراک دام و طیور نیز همانند بسیاری از نیازها تولید شده و در بازار موجود هستند. این تولیدات دارای استانداردهای لازم بوده و همواره باکیفیت ترین ها در دسترس افراد قرار می گیرند.

قیمت انواع مکمل خوراک دام و طیور نیز با توجه به ساختار آنها متفاوت بوده و همواره محصولاتی بیشتر مد نظر بوده که از سوی خریداران اهمیت بیشتری دارند. به این ترتیب است که باید از مجموعه های بزرگ تخصصی انواع مکمل خوراک دام و طیور را با توجه به نرخ روز تهیه و مورد استفاده قرار داد. از این رو در بازار مدل های متنوع ای از مکمل با درصد فسفر مشخص عرضه می گردد.

مکمل دامی با فسفر 30%

فروش مکمل دامی با فسفر 30%

یکی از بهترین انواع مکمل دامی که به برای تولید خوراک دام و طیور اهمیت دارد، مکمل دامی با فسفر 30% است. این نوع مکمل به دلیل داشتن مقادیر مشخصی از محصولات، کمک زیادی به ساختار انواع خوراک دام کرده و استفاده ویژه ای از آنها برده می شود. به همین دلیل در کارخانه های ایرانی با ساختار استاندارد تولید شده و متقاضیان می توانند انتخاب بهتری داشته باشند.

با توجه به اینکه فروش انواع مکمل دامی در بازار ایران اهمیت زیادی دارد، متقاضیان عمده می توانند نیاز خود را آن طور که باید و شاید تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهند.

مکمل دامی با فسفر 30%

عرضه کننده مکمل دامی بدون فسفر

نوعی دیگر از انواع مکمل دامی که در خوراک برخی از دام و طیور کاربرد دارد، بدون فسفر تولید می شود. به این ترتیب باید دقت زیادی در انتخاب و خرید آنها داشت. به طوری که عرضه کننده ها اطلاعات تخصصی را در رابطه با این تولیدات اعلام داشته و انتخاب را راحت تر می کنند.

مکمل دامی بدون فسفر را می توانید را از کارشناسان فروش مجموعه آراد صدف با استانداردهای کافی خریداری کنید. این تولیدات بسیار درجه یک و باکیفیت هستند.

مکمل دامی با فسفر 30%

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *