مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مکمل و کنسانتره دام و طیور | قیمت برای خریدار عمده

آنچه در این مقاله میخوانید.....

فروشندگان مکمل و کنسانتره دام و طیور در تبریزلیست کارخانجات تولید کننده کنسانتره دام در ایرانخرید مستقیم مکمل دام و طیور در تبریزلیست قیمت انواع مکمل برای دام و طیور وارد کننده خوراک دام و طیور در ایران

مکمل ها مواد غذایی مورد نیاز بدن هستند. مکمل و کنسانتره هایی که به ویژه برای دام و طیور استفاده می شود، دارای خواص متعددی هستند. ایران از تولید کنندگان عمده ی مکمل و کنسانتره دام و طیور بوده و آن را به کشور های مختلف صادر می کند. قیمت محصولات مختلف کنسانتره به کیفیت آن بستگی دارد. در ادامه به بررسی این مکمل ها و قیمت آن ها می پردازیم. 

مکمل و کنسانتره دام و طیور | قیمت برای خریدار عمده

فروشندگان مکمل و کنسانتره دام و طیور در تبریز

فروشندگان مکمل و کنسانتره دام و طیور در تبریزفروشندگان مکمل خوراک دام و کنسانتره دام و طیور در تبریز که در تبریز فعالیت می کنند از پیشروان این عرصه بوده و در کیفیت نظیر ندارند. استفاده از انواع کنسانتره دام و طیور درجه یک نظیر کنسانتره های شیری، پرواری، گوشتی و تخمگذار یک امر الزامی به منظور تامین نیازهای غذایی دام و طیور است.

کنسانتره خوراکی است که از ترکیب چند ماده غذایی با درصد های مشخص بدست می آید. این خوراک به منظور تامین نیاز های دام و طیور ترکیب می شوند و در تولید آن همه مواد مغذی در آن وارد شده و سلامت، رشد حیوان مد نظر است.

لیست کارخانجات تولید کننده کنسانتره دام در ایران

لیست کارخانجات تولید کننده کنسانتره دام در ایرانلیست کارخانجات تولید کننده کنسانتره دام و طیور در ایران بسیار فراوان است که به تهیه و توزیع این مواد خوراکی با به کارگیری ابزار پیشرفته، می پردازد. ایران از بهترین تولیدکنندگان و صادر کنندگان این محصولات به دنیا است.

این نوع خوراکی ها معمولا به صورت پلت با اندازه های گوناگون و یا مانند آرد در کارخانه خوراک دام وطیور تولید می شود. و در بردارنده منابع تامین نیازهای ویتامینی، معدنی و بخشی از مواد مغذی دیگر است که با علوفه و سیلو مصرف می شود.

برخی دامداران تمایل دارند کنسانتره به صورت آسیاب شده باشد. ولی پلت کردن مزایایی دارد مانند:

  • مواد اولیه توسط بخار آب می پزند و هضم آنها آسان می گردد.
  • مواد اولیه در حرارت باعث نابودی میکروب ها و تخم انگلها می گردد.
  • حبه کردن از ریخت و پاش جلوگیری می شود.

خرید مستقیم مکمل دام و طیور در تبریز

خرید مستقیم مکمل دام و طیور در تبریزبرای خرید مستقیم این مکمل ها در تبریز باید از تولید کننده یا نماینده آن تهیه نمود. و ابتدا شرایط آن ها را سنجیده و در نهایت خرید کنید. لیست کارخانجات خوراک دام و طیور تبریز انواع آن را با مرغوبیت بالا تولید می کنند.

معمولا خوراک گاوها به صورت پلت با قطر هشت میلی متر تولید می شود ولی خوراک گوساله ها قطر کمتری دارد. معمولی ترین کنسانتره های گاوی عبارتنداز:

استارتر گوساله ها، کنسانتره گاوهای پرواری، شیری، بومی، پر شیر و ممتاز. برای اسب، گوسفند و بز نیز بسته به هدف پرورش و سن حیوان، کنسانتره های متنوعی تولید می گردد.

لیست قیمت انواع مکمل برای دام و طیور

لیست قیمت انواع مکمل برای دام و طیور لیست قیمت های انواع مکمل دام و طیور بسته به نوع و کیفیت و برند فرق دارند.و قیمت عمده و بدون واسطه آن ارزانتر می باشد. مکمل های دام طیور مختلف هستند و با مواد اولیه متفاوت تولید شده اند و قیمت هر کدام فرق دارد. مثلا قیمت کنسانتره گاو شیری با گوساله فرق دارد.

بهتر است کنسانتره پلت شده بدون تغییر در شکل ظاهر آن، به مصرف دام برسد، در غیر این صورت از خواص آن کاسته خواهد شد. تغذیه دام با کنسانتره باید تدریجی بوده و طی یک هفته مصرف و به حد نصاب پیشنهاد شده برسد.

در صورت امکان، همراه هر وعده کنسانتره دامی کاه یا جو یا گندم به حیوان خورانده شود. ولی در مورد گله های شیرده، یونجه مصرفی روزانه به طور آزاد خورانده شود.

وارد کننده خوراک دام و طیور در ایران

وارد کننده خوراک دام و طیور در ایرانبرخی شرکت های در ایران هستند که وارد کننده خوراک دام و طیور در ایران هستند. آن ها کیفیت محصولات خارجی را سنجیده و اقدام به وارد کردن بهترین ها می کنند. یک نمونه کنسانتره گاوهای پر شیر که مواد تشکیل دهنده آن عبارتند از؛

جو، ذرت، مایلو، سبوس گندم، سبوس برنج، کنجاله سویا، پودر گوشت ظیور، ملاس چغندر قند،کربنات کلسیم، مکمل درمانی دام، نمک، زئولیت و ضد قارچ، دارای آنالیز شیمیایی مانند؛

انرژی شیرواری٬ پروتئین، خاکستر، فیبر٬ رطوبت٬ ماده خشک، کلسیم و فسفر.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *