مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نقش صدف معدنی در پرورش مرغ تخمگذار

آنچه در این مقاله میخوانید.....

نقش صدف معدنی در پرورش مرغ تخمی

در پرورش مرغ های تخمگذار عوامل گوناگونی نقش دارند و به تولید تخم بهتر و حفظ سلامت طیور اثر می گذارند که یکی ازین عوامل مصرف صدف معدنی ست تا کلسیم مورد نیاز طیور را تامین سازد.
پرورش طیور از مشاغلی ست که امروزه در راستای تولید گوشت یا تخم صورت می گیرد و درصد بالایی از محصولات پروتئینه موجود در بازار داخلی را تامین می سازد.
در این خصوص بیشتر پرورش دهندگان طیور به پرورش مرغ های تخمگذار یا گوشتی مشغولند که برای پرورش موفقیت آمیز و تولید محصول با کیفیت عالی باید برخی موارد از سوی پرورش دهندگان در نظر گرفته شوند.
یکی ازین موارد تامین احتیاجات حسمی مرغ هاست مثلا مرغ های تخمی باید ازین نظر تامین گردند تا تخم خوب بگذارند حال یکی از موادی که در بین مرغ های تخمگذار ممکن است با سرعت از بین برود و مرغ را با کمبود مواجه سازد کلسیم است.

نقش صدف معدنی در پرورش مرغ تخمی

مرغ های تخمی تا زمانیکه کلسیم شان را تامین نکنند نمی توانند تخم تولید کنند چراکه با یک تخمگذاری شصت درصد کلسیم شان را از دست داده اند بنابراین باید از دان و افزودنی هایی استفاده کر تا این مواد را به خوبی در خود داشته باشند.
صدف معدنی نوعی افزودنی محسوب می شود که در راستای تامین کلسیم مرغ و حفظ سلامتش و همچنین بخاطر تولید تخم بهتر مورد استفاده قرار می گیرد و از آنجایی که منبع کلسیم خالص است بهترین اثربخشی را روی مرغ ها دارد.
صدف های معدنی که کلسیم خالص هستند زمانیکه توسط مرغ های تخمی استفاده می شوند بلافاصله روند تخمگذاری آغاز می شود و اگر با مشکل مواجه گردد این مشکل را حل می کند و حتی گفته می شود که این صدف ها در کیفیت تخم مرغ ها نقش پررنگی را ایفا می کنند.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *