مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نقش پودر صدف معدنی در خوراک دام طیور

آنچه در این مقاله میخوانید.....

نقش صدف معدنی در خوراک دام طیور

پودر صدف معدنی محصولی بسیار مغذی و سرشار از کلسیم است که برای دام و طیور نقش تامین کننده کلسیم را دارد و بطور کلی در خوراک این جانداران پرورشی نقش پررنگی را ایفا می کند.
پودر صدف های معدنی نوعی افزودنی خوراک دام و طیور می باشند که نقش تامین نمودن کلسیم بدن دام و طیور را دارند و به همین خاطر از ارزش بالایی برخوردار می باشند.
این صدف های معدنی نه تنها به تامین کلسیم منجر می شوند بلکه برخی از املاح معدنی ضروری بدن دام و طیور را هم تامین می سازند.

نقش صدف معدنی در خوراک دام طیور

همانطور که مستحضر شدید پودر صدف های معدنی نقش اساسی در خوراک دام و طیور دارند و بعنوان تامین کننده کلسیم و املاح معدنی مصرف می شوند.
این صدف ها برای هریک از جانداران پرورشی به گونه ی خاص و متفاوتی تهیه می شوند یعنی بعد از استخراج بصورت پودر شده در می آیند و در خوراک دام و طیور مصرف می شوند بعنوان مثال صدف های معدنی گرانول با سایز 2.5 تا 4.5 مخصوص فارم های تخمی، مادر، شترمرغ یا بوقلمون می باشند و صدف های معدنی شکری نیز بعد از خرد شدن در سایز یک الی سه میلیمتر در می آیند و برای فارم های گوشتی و طیور جوان مناسب هستند.
صدف های معدنی در هر شکل و سایزی که باشند برای تامین کلسیم دام و طیور تهیه شده اند و بیشترین دلیل مصرف شان هم همین است یعنی تامین کلسیم.
مرغ های تخمی بیشتر از هر پرنده دیگری به این صدف ها نیاز دارند زیرا بیش از 60 درصد کلسیم بدن شان را هر روز بخاطر تولید تخم از دست می دهند بنابراین با مصرف صدف های معدنی این نیاز شان را تامین می سازند.
بطور کلی صدف های معدنی نقش پررنگ و اساسی در کیفیت محصولات پروتئینه ایفا می کنند بدین شکل که با تامین کلسیم مرغ یا دام به تولید محصول باکیفیت کمک می نمایند.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *