مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پودر صدف معدنی فروش مستقیم از پویا صدف

آنچه در این مقاله میخوانید.....

کارخانه های تولید پودر صدف معدنی در ایرانکارخانه پودر صدف معدنی گنبدانواع صدف معدنی در بازار ایرانآنالیز انواع صدف معدنی ایرانخرید و کاربرد پودر صدف معدنیفروش پودر صدف معدنی
فروش پودر صدف معدنی مستقیم از پویا صدف

پودر صدف معدنی پویا صدف در ایران بعنوان اولین و تنها دارنده مجوز دامپزشکی و مجوز استاندارد میباشند کارخانه تولید پودر صدف معدنی در ایران بعنوان تنها کارخانه دارای معدن اختصاصی در جایگاه خود میباشد. پویا صدف با تولید بهترین و با کیفیت ترین محصول در رتبه خود بینظیر میباشد.

پودر صدف معدنی

کارخانه های تولید پودر صدف معدنی در ایران

  • گنبد
  • گلسنان
  • گنبد کاووس

 

کارخانه پودر صدف معدنی گنبد

در منطقه شمالی در گنبد کاووس ذخایر بسیار عظیمی از سنگ های رسوبی وجود دارد که به لوماشل معروف است در اصطلاح به لوماشل صدف معدنی ویا صدف کوهی نیز نام داده شده است. لوماشل به گرد اوری های سخت شده و یا با نام دیگر فسیل معروف میباشد. به طور معمول از بقایای شکم پایان ودو کفه ای فسیل شده میلیونها سال قبل دریای خزر میباشد. از این رو صدف معدنی نوعی سنگ آهک است. وکانی های اصلی آن از کلسیت وآراگونیت میباشد که هر دو از کانی های مهم کلسیم دار میباشند. که معدن اختصاصی پویا صدف جزء اولین بهترین تولید کننده های صدف معدنی در جایگاه خود میباشد.
کارخانه پویا صدف

انواع صدف معدنی در بازار ایران

  • سایز پودری
  • سایز ریز شکری
  • سایز شکری
  • سایز گرانولی

آنالیز انواع صدف معدنی ایران

خرید پودر صدف با آنالیز بالای معدنی

برای اینکه با صحت و کیفیت صدف معدنی کارخانه در گلستان بیشتر آشنا شویم بهتر است از آنالیز محصولات صدف معدنی اطلاع پیدا کنیم.مقدار کربنات کلسیم در صدف معدنی (۹۸ -caco3 (97 و درصد کلسیم (calcium (38-40 و درصد موجود در فسفر (phosphor (./1 و فلوئور موجود در صدف معدنی (۰/۰۴ ) fluorine میباشد. که آنالیز این محصولات زیر نظر آزمایشگاه های معتبر شرکت تحت آزمایش قرار گرفته اند. و قیمت تنی صدف معدنی به قیمت درب کارخانه میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از لیست قیمت محصولات با ما در تماس باشید.

خرید و کاربرد پودر صدف معدنی

 

خرید صدف معدنی در بازار و کاربرد آن- خرید صدف معدنی در بازار و کاربرد آن
آیا می دانید صدف معدنی جزء کاربردی ترین محصول معدنی در تهیه جیره تغذیه خوراک دام و طیور و آبزیان میباشد؟ دارای کمترین میزان اختلال در درصد فسفر بالانس کلسیم با توجه به میزان درصد فسفر موجود در خوراک دام و طیور میباشد. کاهش میزان مصرف کربنات کلسیم فسیلی نسبت به کربنات کلسیم رسوبی صد در صد طبیعی بدون هیچ گونه آلودگی شیمیایی یا زیستی میباشد. خوراک ابزیان ودر عین حال ضدعفونی کننده کف وبدنه استخر های ماهی میباشد.

فروش پودر صدف معدنی

محصول صدف معدنی جزء کمیاب ترین محصولات معدنی در ایران و جهان بشمار میرود. که در هیج جای ایران نمیتوان نمونه معدنی این محصول را تهیه کرد. این محصول در جایگاه اختصاصی خود دارای مزایای بسیاری است. صدف معدنی و یا همان پودر صدف در تهیه تغذیه خوراک دام و طیور اهمیت بسزایی دارد. کاهش میزان ضریب تبدیل غذایی، میزان بالاتر بودن کربنات کلسیم در پودر صدف معدنی و افزایش سطح ایمنی بدن دام و طیور و ابزیان و نیز افزایش میزان تاثیر پذیری واکسیناسیون،کمترین احتمال الودگی میکروبی از مزایای پر اهمیت صدف معدنی و یا باصطلاح صدف فسیلی میباشد.
فروش صدف معدنی
سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *