مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات انواع صدف معدنی و پودر صدف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولیدی صدف معدنی خوراک | تولید و توزیع زیر قیمت بازار

آنچه در این مقاله میخوانید.....

خرید صدف معدنی به صورت مستقیم از کارخانه تولید کنندهقیمت صدف معدنی خوراک دام و طیور درب کارخانتولیدی های صدف معدنی خوراک دام در ایرانمراکز توزیع صدف معدنی در تهرانفروش صدف معدنی درجه یک زیر قیمت بازار

صدف معدنی دارای بالاترین درصد کلسیم می باشد که در آزمایشگاه های کشور مورد تایید قرار گرفته است، این ماده معدنی بدون هیچ مواد آلوده و نا خالصی می باشد که دلیل بر فسیل شدن می باشد.  به همین دلیل کارخانه تولیدی صدف معدنی خوراک دام و طیور که به وسیله خوردن صدف معدنی بیشتر راغب به خوردن غذا می شوند و به هضم غذای حیوانات کمک می کند و حتی قدرت تخم گذاری در پرندگان را بیشتر می کند. و فروش صدف معدني  به  دامداری ها و مرغداری ها بسیار بیشتر می باشد.

کارخانه تولیدی صدف معدنی خوراک | تولید و توزیع زیر قیمت بازار

خرید صدف معدنی به صورت مستقیم از کارخانه تولید کننده

خرید صدف معدنی به صورت مستقیم از کارخانه تولید کنندهصدف معدنی از انواع متفاوتی با کار آیی های متفاوت در کارخانجات تولید می شود که عبارتند از: گرانولی، شکری، پودری و مش.

قیمت صدف معدنی و قیمت صدف طیور بر اساس بسیاری از ملاک ها و نوع آن سنجیده می شود و بسیاری از خریداران عمده برای اینکه از قیمت مناسب تری برخوردار شوند و سود بیشتر و بهتر کنند، خودشان شخصا درب کارخانه صدف معدنی تولید شده را بر اساس میزان سفارش و نوع مصرفی آن تحویل می‌ گیرند و با خود صاحبان کارخانه یا مدیران فروش شان مستقیما وارد معامله می شوند.

قیمت صدف معدنی خوراک دام و طیور درب کارخان

قیمت صدف معدنی خوراک دام و طیور درب کارخانقیمت صدف معدنی که خوراک دام و طیور می باشد و همه دامداران از خواص پودر صدف برای طیور مطلع می باشند، سعی بر این دارند که محصول با کیفیت تر و با قیمت مناسب تری را از کارخانجات تهیه کنند. و بسیاری از خریداران سفارشات خود و نوع آن که گرانولی، شکری، مش و … می باشد را به نمایندگی های رسمی مطرح می کنند و در اسرع وقت با شرایط بهتری از کارخانه و یا درب کارخانه تحویل می گیرند. 

برای مطلع شدن از قیمت این محصول می توان از طریق نمایندگی های فروش مجاز یا سایت های اینترنتی اقدام نمود.

تولیدی های صدف معدنی خوراک دام در ایران

تولیدی های صدف معدنی خوراک دام در ایرانبسیاری تولیدی های صدف معدنی در ایران برای استفاده خوراک دام و طیور وجود دارد که تولید این مواد از دادن اهک برای مرغ و ضررات آن جلوگیری کرده است.

بسیاری از کارخانجات و دانشکده های علوم دامی خط تولید دی کلسیم فسفات را راه اندازی کرده و با صدف معدنی مقایسه کرده اند و در جیره دامی به کار برده اند  که به نتایج بسیار جالب و خوبی رسیده اند که چه میزان وزن تخم مرغ، ضخامت تخم مرغ به دست آمده متفاوت تر می باشد. 

مراکز توزیع صدف معدنی در تهران

مراکز توزیع صدف معدنی در تهرانبسیاری از تولیدی ها و کارخانجات تولید صدف معدنی در تهران به دلیل پایتخت بودن و پر جمعیت بودن وجود دارند که به خریداران محصول مشاوره رایگان می دهند. از آن جایی که هر کدام سایزهای متفاوتی دارند و در مصارف خوراکی دام ها و طیور متفاوت می باشند، بهتر است از مشاوران مشورت بگیرند  تا خرید بهتر و بی ضرر تری داشته باشند.

بسیاری از مراکز توزیع صدف معدنی در تهران به صورت اینترنتی و فروش آنلاین به خرید و فروش محصول پرداخته اند و خریداران با انتخاب نوع و موارد مصرف خود آن را انتخاب و خریداری می کنند و به دلیل بدون واسطه بودن ، خرید مناسب تری را خواهند داشت. 

فروش صدف معدنی درجه یک زیر قیمت بازار

فروش صدف معدنی درجه یک زیر قیمت بازاراز آن جایی که اکثریت خریداران دامدارن و طیور داران می باشند، بسیاری از کارخانجات مانند کارخانه تولید پودر صدف معدنی گلستان با وجود مواد بسیار عالی و مراحل درست ساخت و تولید صدف معدنی با توجه به وضعیت اقتصادی و شرایط پیش آمده در کشور محصول خود را زیر قیمت بازار به مشتریان عرضه می کنند و حتی بسیاری از خریداران محصول خود را در کارخانه سفارش و تحویل می گیرند تا از واسطه خریداری نکنند که هزینه بیشتری را متحمل شوند.

فروش صدف معدنی درجه یک زیر قیمت بازار از طریق فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه به دلیل مزایای فراوانی که دارد بسیار مورد توجه مشتریان در سراسر کشور قرار گرفته است.

سوگل مشکات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم سوگل مشکات

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 02128421810

  شماره تماس: 09129238456

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: sogol.meshkat@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: pouya_sadaf@

مجموعه پویا صدف شما را به خرید بهترین محصولات صدف معدنی و پودر معدنی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *